моделей

Хто б сказав раніше, що BMW використовуватиме повний привід для моделей M. Якщо я не рахую великих моделей позашляховиків, то перше - це поточне покоління M5. Це просто вимагало підвищення продуктивності. І так буде і надалі. BMW не припинить підвищувати ефективність моделей M, ні в найближчому, ні в далекому майбутньому.

Поділіться

Якщо ми уявимо це для порівняння показників із власною вагою, навіть тут кількість постійно покращується на користь нових автомобілів. Тож, незважаючи на те, що вони «набрали вагу», це компенсувало показники, водночас навіть покращивши це співвідношення.

Маркус Флаш, керівник підрозділу BMW M, відповів на сторінку Which Car, відкривши, що "немає нічого із занадто високими показниками, мова йде про те, як автомобіль налаштований і налаштований". Ви згодні?

Ніколи не буде переднього колеса BMW M

  • Мілослав МІХАЛІК
  • Новини 1 0

BMW M2 CS має саме те, що всі пропустили на змаганнях M2

  • Мілослав МІХАЛІК
  • Новини 11 6

За словами Флаша, вся справа в тому, як ви включаєте продуктивність у ціле. Не слід очікувати обмеження продуктивності, шасі просто пристосується до нього. Але мені цікаво, куди він може піти. Фізику просто не можна обдурити.

Буде також посібник

Flasch також показав, що вони все ще пропонуватимуть механічну коробку передач, і хоча вона була основою в минулому, зараз вона призначена для ентузіастів. Тому моделі M3 та M4, а також нове купе M2 повинні використовувати ручну коробку передач, щоб продовжити традицію. Досить хороші новини, але ні?

Мілослав МІХАЛІК

- більше статей автора
Сховати 30 коментарів

Габо 07.05.20 07:14

Півроку тому він стверджував, що M3 не може мати більших параметрів, тому що немає механічної коробки передач, яка могла б в довгостроковій перспективі обробляти 650 нм, і тепер раптом немає межі

Пуковниця 07.05.20 08:34

@Gabo Або він страждає на шизофренію, або подарував собі якусь доброту

Габо 07.05.20 08:47

@Pucovnica Загалом, я відчуваю, що BMW приховує те, що відповідає твердженню.
У m5 у них 600 коней, що є пристойною кількістю, але вони говорять про це як про щось позаземне, що не піддається прирученню, тоді як сьогодні стільки коней повільно дають кожній машині дорожче.

Пуковниця 07.05.20 10:01

@Gabo Вони починають копіювати Porsche, який повернувся до атмосфер та інструкцій, і вони, звичайно, мали багато успіху та прибутку. BMW боявся заходити в ці води, але оскільки це працює, вони переглянули його. Всі вони скопіювали їх над X6.

Швен 07.05.20 10:09

@ Гвинтівка Porsche повернулася в атмосферу лише на 718 Boxster/Cayman, після того як продажі впали на третину від повені після введення 4-циліндрового. 992 Carrera, але всі залишилися переповненими (бітурбо), і я не думаю там буде що-небудь змінити.

Швеція 07.05.20 09:24

Ось що стверджує BMW . . сьогоднішній М4 має погану тягу лише через тюнінг та регулювання шасі . цей автомобіль не може перенести на дорогу або 430 коней, мені цікаво, як передати 500+.

хмм 07.05.20 11:37

@Swen загальний s55 налаштований дуже погано із заводу. дуже різкий і важкий для контролю продуктивності та жорстокості.
правильно, що звичайний клієнт відчуває «нічого собі», відповідно. скільки речей йде:)

Реальність така, що літрова потужність двигуна є жалюгідною, її можна легко налаштувати на 550-600k безпечної потужності на карті та криву відповідно. посадка буде дуже приємною та непотрібною


ми не повинні говорити про те, щоб їздити по дорозі, кожна нова машина (не тільки BMW) має свою геометрію неправильно. ці машини недооцінені на межі, так давно.
якщо людина бере м2/3/4 по ланцюгу і починає негайно натискати на пилку, зовнішні боковини стін покришок опустилися через те, що машини не мають негативного прогину спереду і ззаду.
у поєднанні з чашкою мішлен2 або суперспортним пілотом, який взуває ці машини, це катастрофа. шини чудові, але Мішлен відомий своєю максимальною боковиною та поганою, невідповідною геометрією автомобіля для швидшої їзди ці шини детонують дуже швидко.

Я сам поховав один комплект мишленів ps4 на новому bmw, боковину загнали до обода, а внутрішню сторону шини як нову . через півдня на ланцюзі з бокових стінок стирчали шнури.

це проблема, не надто висока продуктивність. при належній геометрії та шасі не проблема передати цих 600 коней, коли вони зазвичай налаштовані.

Любош 07.05.20 12:23

@hmm Звичайно, 600 кінських сил легко передати:))))))
Вантажівка, яка має в 10-20 разів більшу площу покришок, іноді відчуває проблеми з пересадкою, а не пасажир.

Ці великі BMW більше не є спортивними автомобілями.
Тільки важкий, сміливий, але середній для споживачів.

хмм 07.05.20 12:33

@ О, Боже, ти дурень. коли ви тягнете вантажівки, подивіться, які шини носять гоночні вантажівки, коли вони на словаках.
ага, я забув. Інтернет-чат, вибачте. напівсликий від піррелі. тоді проблем немає або перенесення продуктивності там:)

Любош 07.05.20 13:00

@hmm Коли такий хлопець, як ти, хвалиться, що у нього низька 600 кінських сил, що він спалює гуму за півдня, що машина має ПОГОРУ ГЕОМЕТРІЮ, у нього немає "належного шасі". Ніщо не є проблемою налаштуватися. ".

То що ти не робиш сам, а плачеш, яка це слабка машина. )))

Кокосовий горіх, ти випадково не є Ти Інтернет-шейкером.
Скільки кілометрів у вас, Справді, позаду.
Не на playstation.

Jano_1987 07.05.20 15:10

@hmm Встановлення геометрії автомобіля виконується алхімічно. Схема руху повинна бути іншою, ніж для звичайних доріг. Існує навіть різне налаштування для кожної схеми. У випадку з цими BMW вони налаштовані на подорож. Якщо ви вважаєте, що ця настройка вас не влаштовує, то що вам заважає змінити її?

Любош 07.05.20 16:40

@ Jano_1987 Чому ти мене питаєш?
Запитайте лофів, які хочуть встановити геометрію для кожного кола окремо. ))))

хмм 07.05.20 16:45

@ ľuboš Я вже давно стежу за твоїми дуже дурними дописами, і з них ти бачиш, що ти також типово словак.
pytas на кілометр. де ви хотіли б їх знати?
на вантажівці? близько половини Європи
у звичайному автомобілі на колі або на дорозі?
на мотоциклі, а також на дорозі та на колі?

Я їздив на пристойній частині на всіляких машинах, їздив на автомобілі та мотоциклах. ви видимо навіть не пробували спортивну їзду, тобто. ви не знаєте, про що говорите.

Вам навіть не потрібно писати інші ваші високоінтелектуальні коментарі. загублена справа. Привіт

Любош 07.05.20 17:37

@hmm Інтернет може впоратися з ВСИМ.
і твої звірі.
Нібито ти їдеш по трасі, ти можеш написати що завгодно, але я впевнений, що в РЕАЛЬНОМУ ТРАФІКУ будь-який торговий центр на Октавії виб'є тебе з ладу.

І казки про те, ЯК ви встановлюєте геометрію для КОЖНОГО ДНЯ. добре ти лайно.

Jano_1987 08.05.20 06:58

@ uuboš luboš, вибач. Я запитав його, я не знаю, чому це позначило вас.

Швен 07.05.20 15:13

@hmm Це відео показує, як зміняться реальні характеристики водіння BMW M4 після тюнінгу на 620 конях.
Різниця практично незначна . раз тяга погана, то чергове збільшення сили та жорстокості - це просто викидання грошей у вікно.
https://www.youtube.com/watch?v=zoKa_B9-ItU

Jano_1987 07.05.20 16:43

@ Швеен Свен: Я згоден, шасі завжди має бути кращим за двигун. Це щось на зразок того, що стосується Mercedes A45 AMG проти A35 AMG, різниця становить 100 кінських сил, час не дуже збігається, різниця. Чому я 1500 коней, якщо я не можу ними користуватися? Якщо я так сприймаю, такий вейрон має 1500 коней. 30 років тому автомобіль з такими характеристиками насправді міг їздити на незначному відсотку людей із можливістю використовувати свій потенціал щонайменше до 50%. Завдяки електроніці навіть середній кваліфікований водій може використати потенціал автомобіля на 70-80% після короткого навчання на ланцюзі. Як загальний аматор, я зміг їздити на Nissan GTR з усіма асистентами на приблизно 5-кілометровій трасі на 16 секунд гірше, ніж інструктор, і я був на цій трасі вперше, просто інструктор був поруч зі мною і сказав мені, де гальмувати, як згинати тощо. Без електроніки я віддав би годинник якщо не в першому, то у другому вигині. Він вів час без електроніки. І я кажу про близько 500 кінських машин.

Швен 07.05.20 22:02

@ Jano_1987 600 PS + Я ніколи не пробував . мій Boxster Зі мною 295 PS продуктивність на папері може здатися не вражаючою, але машина важить лише 1250 кг, вона викликає звикання, особливо з 3500 об/хв . років тому Ефективність на задній осі здавалася майже некерованою, сьогодні це рутина, я б вітав сильніший удар ногою в сидіння . в поворотах це автомобіль набагато кращий, ніж я водій, але на прямій я можу уявити що це повинно бути приблизно 400-420 PS . Я не думаю, що я маю водійські права на більш потужний автомобіль.
Хто може приручити нових звірів на 650-700 PS, я захоплююсь . але більшість тих, хто каже, що про себе, просто дивляться, хто може просто натиснути педаль на підлогу на світлофорі.

Любош 07.05.20 17:39

@Swen А чому ти.
РЕАЛЬНО ви не можете користуватися автомобілем навіть на 50-70%.

Якщо так, то зареєструйтесь на чемпіонаті Європи, бо ви вже повинні бути чемпіоном Словаччини. )))

Габо 07.05.20 18:52

@ ľuboš Продуктивність - це безпека, оскільки продуктивність гарантується більшими гальмами, продуктивність гарантується кращим шасі, оскільки автомобіль досягає більш високої швидкості, продуктивність гарантує вам, що коли ви кружите, ви не знаходитесь у лівій смузі протягом 10 секунд, а лише 3 секунди, потужний автомобілі зазвичай носять ширину шин), це гарантує кращу зчеплення на повороті
І це саме потужність, 1500 коней марно, на мій погляд, 500-600 коней можна використовувати в дорозі, тоді є лише шлях до в’язниці. Усі 700 800 900 коней фактично стоять на місці і приблизно 7 секунд, і ви їдете 150 км/h

Любош 07.05.20 19:50

@Gabo:)))))))))
Боже мій, діти, діти, почніть НАКОНЕЦЬ ЇХДИТИ РЕАЛЬНО, а не СИНО:

Вживані колії на дорогах 1-го-3-го класу Вони відривають кермо від вашої руки, під дощем вас наздожене старий гольф K A Z D Y.

О, соромно писати.
Тут найбільше підлітків.

Габо 07.05.20 20:14

@ ľuboš Придбайте шини, які мають XL боковину і мають вісь, якщо у вас проблеми з коліями. 235 шин та більше + XL боковина і як довго це я не знаю проблему

Любош 07.05.20 22:04

@Gabo Coconut, у нас є 4 км РІВНИЦТВА і на ньому близько 7 ХРЕСТІВ. За останні 15 років буде 10-12 померлих.

Тож вульгарність NETREP .
Я не вірю, що у вас є водій, у мене також є ще 70-80%.

І ви не повірите, через РЕЙКИ.

Jano_1987 08.05.20 07:05

@ Габо Габо: Я мав можливість випробувати схему Catherham з двигуном 2.0 Duratec від Ford, який був введений в Mondea як Fiesta ST150. Не можу сказати, що він був просто лінивою людиною. З вагою автомобіля близько 750 кг, навіть з водієм, 150-сильний двигун пристойно прокотився. Все дуже залежить від ваги. В середньому сучасні машини важать на 200-400 кг, я кажу про звичайні машини.

Габо 08.05.20 07:25

@ Jano_1987 Так, це залежить від ваги, але я не згоден з тим, що сучасні машини важчі на 200-400 кг, наприклад М4 "Вага М4, оснащеного механічною коробкою передач, становить 1572 кг", при цьому машина перевищує 1,6 тонни, такий R8 має 1625 кг тощо. Звичайна вага спортивної моделі становить близько 1600 кг

Це майже в 2,5 рази більше ваги цього Caterham без водія, тому їм потрібна в 2,5 рази більше потужності для подібної динаміки

Jano_1987 08.05.20 13:48

@ Габо Габо: просто подивіться на вагу транспортних засобів. VW Golf 4 важив близько 1000-1100 кг зі звичайним двигуном (з VR6 він був важчим), зараз Golf важить близько 1300-1400 кг. Ібіца вміщує менше 1000 кг, нинішня Ібіца - близько 1100-1200 кг. І можна рухатися далі. Я порівнював машини 90-х. Навіть незважаючи на це, до 2000 року мали місце невеликі хетчбеки вагою до 1100 кг, сьогодні редактор зверне увагу на те, що легкий автомобіль важить 1200 кг.

Любош 08.05.20 07:30

@ Jano_1987 Якби труло, якому потрібно 600 коней, бо він може їхати лише прямо, сидів у деяких машинах 80-х та 90-х років, які важили 700-1 100 кг, і проїжджав дороги хлопців разом з ними, часто протилежний схил дороги, з профілем дороги, 1-й КЛАС, зауважу, де вгорі - горизонт дороги йшли передні колеса, іноді цілий автомобіль у повітрі, він зрозумів би, що коні - це не все.

Так само, як ви пишете, ВАГА є найбільшим вбивцею.

Любош 08.05.20 08:04

@ ľuboš Відповідь за січень 1987 року, я не розумію, чому це кинуло на Габу.