Незабаром після випуску бензинового бензину BA95 E10 із більшою часткою біокомпонентів у паливі на словацьких автозаправних станціях ми отримали кілька тривожних електронних листів із редакцією зі скаргами на те, що автомобілі читачів мають бензин E10. більш високе споживання, ніж раніше на паливі BA95 E5. Що може бути за цим, ми запитали безпосередньо у експертів паливних компаній.
Поділіться
Неможливо знайти відповіді на запитання про можливе збільшення реального споживання при використанні нового бензину BA95 E10 зі столу або в Інтернеті. Окрім того, що медіа-простір буквально заповнений дурістю самопризначених експертів, і кожен з них раптом є хіміком з найвищою кваліфікацією, це дуже складне питання при оцінці реального споживання. З іншого боку, простий здоровий глузд диктує, що з переходом від бензину BA95 E5 до менш енергоємного BA95 E10 щось мало змінитися і в цій галузі. Таким чином, очікування вищого споживання автомобілів дійсно має свою селянську логіку. То як це?
ІНШІ ФАКТИ ПРО Е10 БЕНЗИН. НЕ ЗАПАЛЮЙТЕ ЦЕ В FELICE
- Ваш LIPAVSKÝ
- Новини 179 61
Ми регулярно займаємося питаннями нових видів палива в редакції Topspeed.sk і тривалий час відстежуємо його з кількох рівнів. Тому ми вирішили не спекулювати на можливих причинах збільшення споживання читачів та звернутися до найбільш компетентних. Ми задали людям нафтопереробних заводів «Словнафт» та OMV два простих запитання. Один стосувався вмісту енергії в літрі палива (чим більше енергії в паливі, тим більше ви заправляєте його в автоцистерні на своїй заправній станції), а інший - про компоненти палива, які можуть вплинути на реальне споживання при використанні E10 бензин. Я також хотів би зазначити, що споживання палива в основному залежить від теплотворної здатності палива, тобто. від його енергоємності на одиницю об’єму або ваги (нас цікавить об’єм, оскільки на АЗС ми платимо за літр, а не за кілограм бензину). І тут новий бензин E10 справді тягне за собою коротший кінець. Тому ми спробували з’ясувати, чи справді можна заправляти новий «екологічний» бензин E10 настільки суттєвим впливом на споживання автомобіля, як це зазвичай заявляють (в редакції спостерігалося збільшення споживання на 1-2 л/100 км).
ПРАКТИЧНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ: ЗАПОВНІТЬ ДОДАТОК взимку
- Ваш LIPAVSKÝ
- Новини 72 16
Споживання збільшиться, але ви цього не помітите
1. Яка складова бензину, крім вмісту енергії, може мати вирішальний вплив на фактичне споживання бензинового автомобіля?
"Найбільш значущим фактором, що впливає на витрату палива, є теплотворна здатність палива, яка є вмістом енергії в одиниці об'єму. Теплотворна здатність будь-якої суміші суттєво залежить від її складу та хімічної структури". теплотворна здатність палива ".
2. Скільки енергії витратив літр бензину BA95 E5 і скільки бензину BA95 E10, і яка різниця в енергоємності цих двох видів палива?
"Основна різниця між паливами Е5 та Е10 полягає у збільшеній частці етанолового компонента. Теплотворна здатність етанолу нижча, ніж у звичайної вуглеводневої суміші. Загалом можна стверджувати, що споживання моторного бензину зростає із збільшенням вмісту етанолу. Щільність палива, яка змінюється в залежності від сезону, тісно пов’язана з теплотворною здатністю - чим вона вища, тим вища теплотворна здатність палива. Таким чином, може статися так, що літнє паливо E10 насправді матиме вищу теплотворну здатність, ніж зимове паливо E5. Враховуючи кількість етанолової складової у паливі Е10, ми знаємо, що різниця в теплотворній здатності порівняно з Е5 знаходиться лише на рівні приблизно 1,7% на шкоду E10. Пов'язана різниця у реальному споживанні палива між E5 та E10 становила в середньому близько 2% у різних дослідженнях. Тому це зміна, яку звичайний автомобіліст навряд чи помітить у звичайних умовах експлуатації ".
Вище споживання може бути пов’язане з кількома факторами. Нове паливо E10 також бере участь, але менше, ніж це зазвичай заявляється.
Коли відповіді змінюються на маленькі, за даними паливних компаній, новий бензин BA95 E10 не стоїть за таким різким збільшенням споживання (від 1 до 2 л/100 км). Я в основному з цим погоджуюсь. Енергоємність нового бензину E10 нижча, тому на АЗС, практично кажучи, ми справді отримуємо трохи менше енергії за наші гроші, але різниця невелика. Однак зростання споживання кількома читачами спонукав мене поговорити в наступній статті про те, що може вплинути на реальне споживання вашого автомобіля (від технічного стану та сезонності пального, до деяких звичок водіння та звичок, необхідних вам при використанні невеликих наддувів зміна газових двигунів). Збільшення споживання часто є сумою кількох факторів. Однак я не кажу, що паливо - не одне з них.
Це підтвердили і фіни
Змінами енергоємності нового бензину також детально займався Фінський центр технічних досліджень. Його лаборанти порівняли бензин BA95 E10 та BA98 E5. Перед випробуваннями вони відправили паливо на хімічний аналіз, де виявили, що в бензині BA95 E10 це було рівно 9,4% біокомпонента, тоді як у BA98 E5 - 4,7%. Потім вони протестували шість різних автомобілів у точних лабораторних умовах, з роками виробництва з 1999 по 2010 рік. Умовою було те, що всі вони вже були адаптовані від виробництва автовиробниками для спалення палива E10. Їх вимірювання також остаточно підтвердили твердження людей із "Словнафти" та OMV. Хоча випробувані машини із середнім споживанням 10,23 л/100 км їхали на паливі BA98 E5, вони вимірювали витрати 10,30 л/100 км на «екологічнішому» бензині BA95 E10. Реальна різниця у споживанні становила лише 0,07 л/100 км. Це значення було навіть нижчим, ніж мали б показати теоретичні розрахунки дослідників. Детальніше про фінське дослідження можна дізнатись ТУТ.
БЕНЗИН 95 E10 ЕКОНОМІТЬ НАВКОЛИШНЕ СЕРЕДОВИЩЕ І НЕ НЕБЕЗПЕЧНИЙ АВТОМОБІЛЬ, КАЖИ БІОПАЛИВО
- Ваш LIPAVSKÝ
- Новини 5 27
Ваш LIPAVSKÝ
- більше статей автора
Сховати 33 коментарі
Габо 17.02.20 15:20
Випробовували на транспортних засобах з 1999 по 2010 рр. І конкретно? З роками вироблявся непрямий і прямий вприск, це могла бути атмосфера, турбо, компресор.
Що робити, якщо в атмосфері прямого впорскування це збільшення на 0,07 л/100 км, але непряме впорскування вже має 1,5 л/100 км?
PS: тест від 6 червня 2011 року не діє
знеболююче 17.02.20 18:58
Сволочі навчились використовувати тривіалізацію, щоб прикрити максимізацію своїх прибутків, як і банкіри та вічно не з'їдена держава. Вони все ще закликають нас взяти на себе відповідальність і зберегти на старість, але з іншого боку вони роблять все, щоб інфляція була не менше 2%. І якщо ви доживете до старості після життя відповідальної поведінки, то виявите, що всі, крім вас, заробляли гроші на своїх заощадженнях. Ось чому я розмовляю з ними, і я не відмовлюсь від своїх 3 літрів, навіть якщо Грета та Хойсік вилиють жир, і я із задоволенням придбаю паливо з максимально високим вмістом енергії.
Любош 17.02.20 19:29
@painkiller Killer, їм байдуже, що ти бачиш. ))
Це ваші гроші
А.М.Г. 18.02.20 21:15
@painkiller #FUCKYOUGRETA
. Я думаю наклеїти його на обидві машини.
знеболююче 19.02.20 08:25
@painkiller Щось додати до псевдопалива та законодавства:
1. Іншою загрозою є те, що ТП пише тип палива, для якого двигун був омологізований. Отже, якщо я заливаю в резервуар паливо, крім гомологізованого, я ризикую втратити гарантію або роботу страхової компанії у випадку збитку. Крім того, автомобіль з іншим, ніж омологізоване паливо, не має чого шукати на дорозі і не повинен проїжджати ТО.
2. Дотримання законів та нормативних актів у цьому випадку, мабуть, не є необхідним, оскільки Гретка та Хосік так сказали. Але якщо лампочка не світиться для вас, напр. Номерні знаки, щоб вони не розпинали вас добре на ТО.
Xxx124 17.02.20 21:12
Потрібно заправити Австрію
Дебо 17.02.20 21:52
@ Xxx124 Звичайно. Мій дідусь із Очови після неділі після меси побіжить до Австрії, щоб заправитись. Гребана Словаччина - це не просто ВА.
А.М.Г. 18.02.20 21:09
@Debo Точно, ми хочемо якісного палива по всій Словаччині, це незрозуміло? У цих порожнистих цибулинах наших членів, мабуть, так.
Чаба 01.03.20 18:16
@Debo Отже, в Україні це так. далеко від Братислави, однак?
Фердинанд II. 17.02.20 21:28
Ну ось і все. Renault Clio 1.2 r.v. 2012 рік Від початку до кінця ноги на підлозі, витрата при 95 октанових OMV - 7,3 л; при 100+ октанових OMV - 6,6л.
Дебо 17.02.20 21:53
Тут ви маєте екологію на практиці навіть з ебаним ріпаком у бензині.
https://www.youtube.com/watch?v=EdCmZCKIj4k
Акт 18.02.20 01:00
Апельсиновий сік заправлять 2040:-) та 1л - 5,99 €
Ibrm 18.02.20 07:54
Дослідники, паливні компанії, тремтять, як на передвиборчій нараді. Це збільшує споживання і різко, особливо коли двигун повинен подавати потужність, при стабільній швидкості та потужності більше не потрібно мати якісне паливо, може бути більше органічних інгредієнтів.
XMen 18.02.20 08:20
Особисто я останнім часом у середньому на 1 літр вище, але не знаю чому. Важко сказати, чи це бензин. Це зайняло б деякий час, щоб заправитись E5 або чистим бензином, мені просто ніде заправити.
Доброслав 18.02.20 08:36
Пане Ліпавський, чи не було б краще провести відповідний тест замість "крапель" цих аншлагів із паливного фойє, що справді покаже Істину? Не підтримуйте діяльність вкрадених, незалежно від того, перебуваєте ви на їхньому боці чи ні. Візьміть кілька автомобілів різних r.v. і протестуйте їх у різних режимах водіння, а потім на довшому маршруті. Спочатку вони повинні заправлятися E 10, а потім E 5. Якщо ви можете це зробити на нових автомобілях, то чому б не на старих автомобілях. Люди, звичайно, оцінили б це більше, ніж такі невербальні статті.
VašoTOPSPEED.sk 18.02.20 09:00
@Dobroslav Звичайно, я вже думав про те, як спробувати щось подібне, хоча порівняти бензин E5 та E10 у поточній пропозиції нелегко (принаймні вони мають різні октанові числа). Це також залежить від конкретних двигунів. Як варіант, на практиці порівняйте зразок палива E10 зі Словаччини та E5 з Австрії. В іншому випадку, що стосується енергетичного змісту, паливні компанії не висловлюються, імовірно, не буде насправді великої різниці, швидше за все, я відчуваю, що на практиці це буде не просто чисто математичний вміст енергії. Думаю, під час горіння в дію входить більше факторів. Я з’ясовую, це просто непросто. Особисто я вже перевіряю паливо E10 на своїх старих автомобілях, де у мене дуже добре відображено довгострокове споживання на E5 у різних режимах роботи. Це вимагає лише більш тривалого спостереження, оскільки в даний час на АЗС є «зимові» заправні станції, тому дурно порівнювати поточне споживання зі споживанням влітку 2019 року.
Skodovkár 18.02.20 15:38
@ VašoTOPSPEED.sk Не потрібно порівнювати E10 з E5 з Австрії. Його немає на нашому ринку, тому результат матиме лише теоретичне значення.
Навпаки, вигідно порівняти Е10 з наявним (мультиоктановим) Е5. Це матиме практичне значення при прийнятті рішення про те, що оплачуватиметься заправка.
Доброслав 19.02.20 08:32
@ VašoTOPSPEED.sk Ви знаєте, у нашій маленькій Словаччині лідери влади вчинили величезне шахрайство. Тема палива, здається, повільно втрачається, і про це ніхто не дбає, крім кількох автомобільних журналістів. Тож насправді від вас залежить, що доведете своєю відповідальною роботою, що «енергетичний вміст палива» - це щось інше, ніж його склад та відповідна конструкція двигуна. Тим не менше, двигуни були розроблені та розроблені головним чином для E 5-ku. Я маю на увазі машини до р.в. 2006. І їх дуже багато в наших подорожах. Аргументи на кшталт "чи екологія" просто обдурюють невігласів. Якщо ви пройдете цей порівняльний тест, це буде добре, і люди справді виграють від цього. Особисто я думаю, що зимовий тест на паливо також буде корисним. Спотворення результатів мінімальне.
Янко 19.02.20 19:40
@ VašoTOPSPEED.sk Також непогано було б виміряти потужність гальма циліндра.
Марк Аврелій 18.02.20 08:49
Дякую, будь ласка, я заправив, а наступного дня в сервісі була сузука.
Юрай Д 18.02.20 15:17
@Marcus Aurelius Petrol E10
Я також заправляв E10 у старшому Citroen C4. Мені довелося їхати до ТО, і я пішов на попередній огляд до служби Citroen. Результат - машина точно не проїжджає озвучений вердикт служби - засмічені хитрощі + в ньому перелічено багато повідомлень про помилки. Сервісне рішення - залийте миючу добавку та австрійський бензин на 100 октанів і закінчіть два баки. Це допомогло.
Минулого тижня я пройшов ТО - я надішлю виписки з обслуговування. Мені це коштувало вдвічі більше діагностики послуг та добавки. Тож у мене немає гарного слова про новий бензин. Це явно шкодить старим автомобілям.
ТАК II. 18.02.20 09:30
Я ще не відстежував споживання, але продуктивність мого автомобіля значно впала. Я оцінюю 10%.: /
Дебо 18.02.20 12:24
Дебо 18.02.20 12:51
Ваше ім'я 18.02.20 15:03
@Debo Однак цей бізнес - це гра карате та виробників автомобілів, оскільки небажано, щоб машина прослужила як ніколи раніше. Це потрібно продати. Тому, крім того, що вони самі структурно скорочують життя нових автомобілів, це паливо їм у цьому допоможе.
Владо23 18.02.20 12:55
З тих пір, як бензин змінився, grand vitara 1.6 vvt дивиться на літр більше і слабшає на пагорбах.
У мене немає «наукового дослідження» щодо цього, але це так.
мімікрія 18.02.20 19:00
За все це ми можемо подякувати депутатам від SMERU та NSSNS, деякі соціальні, а інші національні, а результат - залучення грошей з кишень громадян.
tosiak 18.02.20 19:34
Octavia 1.6mpi 2008rv . після заправки e10, гірша тяга, гірші пуски, більший витрата (вимірюється на баку, а не за бортовим комп’ютером) . Я їздив з важким серцем і коли в машині були проблеми і Я почав давати omv або slovnaft 100. все це значно покращилось за рахунок ціни на паливо, але це незначно . так що справа не в цьому . палива можуть розбризкувати це дерьмо собі в зад. Я заправлю і заправити 100вку
А.М.Г. 18.02.20 21:07
Тест 2011 року, і вони роблять для нас такі фокуси, що спробували 6 машин, але які, двигун, марка. о, вони можуть засунути свою екологічну дупу, вони дають нам чесних людей, автомобілісти, які заправляють такі відходи в наших машинах, і наші дорогі сволочі з ЄС прикривають цим свій чорний нелегальний бізнес, і вони кажуть сором без сорому. за навколишнє середовище і вони, перебуваючи на телебаченні, переходьте на фігню, вони обладнують магазини, які забруднюють повітря 100 разів, наприклад танкери-кораблі, атомні електростанції. Вони розповідають про старіші E10, що не зашкодять старим автомобілям, а нові можуть це зробити з лівим задньою частиною, але чому наші машини повинні щось робити, можливо, вони не зашкодять їм - що, безумовно, є сомариною, оскільки з незліченними типами автомобілів та двигунів, але ми не хочемо (звичайно, депутат) турбуватися про те, чи зможе наш автомобіль це впоратись, а мати якісне паливо та згладжувати двигун, покращувати характеристики та добре змащувати, але я просто забув: ми знаходимось у чортовому Європейському Союзі
легко 18.02.20 22:02
це все той же авіаційний бензин. їм не буде дозволено вкладати в них будь-які біораки.: D: D: D
- Електрична автомобільна коробка для їжі InnovaGoods 40W 12 V Біло-оранжева ®
- Електрична нагрівальна коробка для їжі LunchBox у розетці автомобіля
- Словацька програма EMON, яка допоможе вам зрозуміти споживання енергії
- Електрична коробка для обіду, яка буде гріти їжу - навіть у машині, Словаччина ZľavaDňa
- Електрична коробка для обіду для автомобільних продуктів InnovaGoods