Запис компакт-диска + втрата пам'яті

запис

Коментарі

(Голод | 18.08.2004, ср. - 17:07)

Ви вишукувач помилок!: Лол:

(vmiklos | 18/08/2004, ср - 17:26)

Я також повідомляв тут і тут: wink:

(шлунок | середа, 18/08/2004 - 17:40)

У 2.6.8.1 є не одна помилка!
- На жаль, існує також проблема із записом DVD, і є проблема, якщо хтось хоче використовувати емуляцію SCSI (наприклад, K3B не може знайти пристрій для запису за замовчуванням або лише розпізнає програму читання як читач!).
- Kylix не працює з ним, коли ви відкриваєте проект, він застигає, коли ви його запускаєте, тому приємно дивитися (а потім дихати вбити)
- Деякі сторінки не входять у браузери (ходять чутки, що існує проблема із серверами, на яких запущено старіше ядро). Не знаю точно, бо я теж просто десь читав, але напр. Два дні я не міг читати hup.hu, бо не знав, що таке бібі.: roll: roll: roll:

Я пропоную всім, якщо вам не потрібно використовувати 2.6.8 лише через щось дуже важливе (що, я сумніваюсь, у вас є), ви повинні залишатися на своєму поточному ядрі. Можливо, 2.6.9 буде кращим. 8O 8)

(vmiklos | 18/08/2004, ср - 17:51)

[quote: 5a1ead13f4 = "weed"] - На жаль, також існує проблема із записом DVD, і є проблема, якщо хтось хоче використовувати емуляцію SCSI (наприклад, K3B не може знайти пристрій запису за замовчуванням або лише розпізнає програму читання !).

scsi emu _obsolete_ у 2.6.x
[цитата: 5a1ead13f4 = "бур'ян"]
- Деякі сторінки не входять у браузери (ходять чутки, що існує проблема із серверами, на яких запущено старіше ядро). Не знаю точно, бо я теж просто десь читав, але напр. Два дні я не міг читати hup.hu, бо не знав, що таке бібі.: roll: roll: roll:

скільки разів вам потрібно зв’язати це?
: arrow: `` Помилка HUP '': масштабування вікна TCP та несправні маршрутизатори
[quote: 5a1ead13f4 = "weed"] Я пропоную всім, що якщо вам не потрібно використовувати 2.6.8 для чогось дуже важливого (що, я сумніваюсь, у вас є), вам слід залишатися з поточним ядром. Можливо, 2.6.9 буде кращим. 8O 8)

а потім хто це перевірить.: підморгування:

(vmiklos | 18/08/2004, ср - 17:54)

до речі, на моїй материнській платі живлення atxes не вдалося вимкнути жодною операційною системою _ (win, linux, fbsd), оскільки біос на ній несправний (ні, я не хочу оновлювати)
гарно вимикається за допомогою 2.6.8cal: D

(шлунок | середа, 18/08/2004 - 18:04)

Вибачте! Я не хочу протистояти, АЛЕ.
1, в 2.6.7 цього "Я не можу відкрити сторінку" не було. Для мене це нове!
2, SCSI emu застарів . Побачте диво! Ось як я досі користуюся своїм компакт-диском. Це працює. Мені ще не потрібно було відмовлятися від цього/залишати цю “шкідливу” звичку. Чи є якісь причини не використовувати це? Скажіть два, і ви переконалися. Але обидва повинні бути ударними! А також як мені тоді робити це приємне заняття.
3, Перевірте гірше! Я хочу використовувати його з якомога меншими труднощами і не постійно натрапляти на помилки. У будь-якому випадку, які біси RC, якщо ці помилки вже не перевірені на них на цьому етапі?! Якщо в них є, то навіщо його випускати і, крім того, бути стабільним. Я з цим не згоден.

До того ж ми не однакові (слава богу!): Lol: lol: lol:

(snq- | 18.08.2004, ср - 18:06)

[quote: bd143e2ccc = "vmiklos"] до речі, на моїй материнській платі живлення atxes досі не вдалося вимкнути жодною операційною системою (win, linux, fbsd), оскільки біос несправний (ні, я не хочу оновити)
гарно вимикається за допомогою 2.6.8cal: D

Ви можете зробити цей репортаж як помилку:)

(trey | середа, 18/08/2004 - 18:20)

[quote: 3505d64e3a = "Weed"] Вибачте! Я не хочу протистояти, АЛЕ.
1, в 2.6.7 цього "Я не можу відкрити сторінку" не було. Для мене це нове!

Ні 2.6.7, але з 2.6.7-мм1 вже була проблема виграшу

2, SCSI emu застарів . Побачте диво! Ось як я досі користуюся своїм компакт-диском. Це працює. Мені ще не потрібно було відмовлятися від цього/залишати цю “шкідливу” звичку. Чи є якісь причини не використовувати це? Скажіть два, і ви переконалися. Але обидва повинні бути ударними! А також як мені тоді робити це приємне заняття.

Це працює, оскільки застаріле означає, що воно застаріле, а не те, що не працює. Це означає, що користувачі повинні звикнути до цього вчасно, оскільки в наступних випусках ядра воно може більше не бути включеним.

3, Перевірте гірше! Я хочу використовувати його з якомога меншими труднощами і не постійно натрапляти на помилки. У будь-якому випадку, які біси RC, якщо ці помилки вже не перевірені на них на цьому етапі?! Якщо в них є, то навіщо його випускати і, крім того, бути стабільним. Я з цим не згоден.

Чим більше перевірено, тим менше помилок залишається в ньому. Це теж ваш інтерес.

(vmiklos | 18/08/2004, ср - 18:21)

[quote: 65f29353e9 = "weed"] 1, у 2.6.7 цього "Я не можу відкрити сторінку" не було. Для мене це нове!

коротше: це не помилка, а особливість
[цитата: 65f29353e9 = "бур'ян"]
2, SCSI emu застарів . Побачте диво! Ось як я досі користуюся своїм компакт-диском. Це працює. Мені ще не потрібно було відмовлятися від цього/залишати цю “шкідливу” звичку. Є причина не використовувати це?

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: ide-scsi більше не потрібен для програм для запису компакт-дисків!
Ядро 2.6 підтримує прямий запис на ide-cd, що виключає
необхідність ide-scsi + весь стек scsi лише для написання a
CD. Новий метод у всіх відношеннях є більш ефективним.

навіщо залучати підсистему scsi до письма тут із cdíró?;-)
мій власний аргумент полягає в тому, що h "те, що можна вирішити без параметрів ядра, вирішується шляхом"
[цитата: 65f29353e9 = "бур'ян"]
А також як мені тоді робити це приємне заняття.

cdrecord звідси замість pl dev = 0,0,0 плавний pl dev =/dev/hdc
[цитата: 65f29353e9 = "бур'ян"]
3, Перевірте гірше! Я хочу використовувати його з якомога меншими труднощами, і я постійно не стикаюся з помилками.

звичайно, у вас також є така можливість. але потім 1x встановіть систему 1 та оновлюйте лише те, що _повинно_з усього, і не тільки тому, що новіше
скажіть два вагомі аргументи, h що ви перевели на смерть 2.6.8: D
[quote: 65f29353e9 = "бур'ян"] У будь-якому випадку, які біси, це RC, якщо ці помилки не перевірені на цьому етапі?! Якщо в них є, то навіщо його випускати і, крім того, бути стабільним. Я з цим не згоден.

конюшня - дистрибутив. я кажу, h ви не встановили ядро ​​зі стабільного випуску дистрибутива. якщо ви запускаєте власне ядро, ви кладете його собі на бороду
: arrow: Ядро Linux: нова модель розробки
[цитата: 65f29353e9 = "бур'ян"]
До того ж ми не однакові (слава богу!): Lol: lol: lol:

очевидно. я просто хочу досягти h або стабільного використання (я маю на увазі дистрибутив) або не римуйте, якщо знайдете 1 помилку, але про яку повідомили: wink:

(vmiklos | 18/08/2004, ср - 18:24)

[quote: be2036d1d7 = "snq -"] ви можете зробити цей репортаж як помилку:)

коли?
незалежно, я також повідомив про спалення аудіо компакт-диска;-)
mittomén шукати слова apm та vmiklos в ядрі bugzilla, я не пам'ятаю часу:)

(snq- | 18.08.2004, ср - 18:33)

[quote: 0070eff234 = "vmiklos"] коли?
незалежно, я також повідомив про спалення аудіо компакт-диска;-)
mittomén шукати слова apm та vmiklos в ядрі bugzilla, я не пам'ятаю часу:)

Я намагався використовувати слово 'reportald' як займенник у формі дієслова reportal та у формі другої особи:)

(vmiklos | 18/08/2004, ср - 18:37)

Я прочитав ваш репот замість reportald: oops:
немає сенсу повідомляти про це, оскільки це не помилка, а властивість
що було глюком у старих ядрах, мало кого хвилює: wink:
(розрахувати помилки безпеки)

(вовк | 08.08.2004, чт. 20:53)

Сподіваюся, хтось може допомогти. Ядро 2.6.8-rc4, я написав компакт-диск сьогодні, коли процес завершився. Але не просто cdrecord, а xterm, що його запускає, і весь мій процес, що працює під X взагалі (крім X та Windowmaker). На основі dmesg я побачив, що в мене закінчилася пам’ять (1 Гб у машині, підкачки немає).
Тепер я спробував цю справу ще раз і помітив наступне: жоден процес не з’їдає пам’ять (як і cdrecord, він займає 20–24 МБ), але безкоштовно говорить, що пам’яті мало, коли ви записуєте компакт-диск. В даний час використовувана лінія буфери///кеш складає близько 800 МБ. Однак мої процеси максимальні. Вони їдять 100 Мб.
Що може бути не так, чи хтось бачив щось подібне? Це була б функція 2.6.8-rc4?