діти

Інтернет має велику силу. Завдяки йому багато людей можуть скласти думку. Чи правильно, чи неправильно. Це була б інша дискусія. Ми в редакції намагаємося донести об’єктивну інформацію, а коли нам щось не подобається, ми передаємо її у світ. Не лише мене, а й значну частину громадськості турбує проект поправки до закону, який повинен мати нижчу вікову межу для водіїв великих транспортних засобів - автобусів та транспортних засобів. UNAS - Союз автомобільних перевізників Словаччини також реагує так само. Це їх думка щодо актуальної проблеми. І ми погоджуємось. Бізнес не може мати перевагу над безпекою!

Поділіться

UNAS буквально стурбований поточними зусиллями ČESMAD Словаччина та Міністерством внутрішніх справ Словацької Республіки щодо зміни чинного законодавства, яке обмежує видачу водійських прав на керування автотранспортом груп С та СЕ (вантажні автомобілі вагою понад 7,5 тонн та транспортні засоби з них) особам віком до 21 року.

Ця зміна призначена для реагування на вимоги деяких автоперевізників, які через відсутність водіїв, особливо у міжнародних автоперевезеннях, шукають шляхи подолання цієї нестачі працівників. UNAS визнає, що європейське законодавство дозволяє державам-членам видавати посвідчення водія на транспортні засоби категорії С та СЕ особам, які старші 18 років.

Водночас УНАС заявляє про свій спротив таким спробам. Можлива зміна віку з 21 на 18 років поставить під загрозу безпеку та плавність дорожнього руху. Водіння 40-тонних транспортних засобів вимагає досвіду, який водій не може придбати через кілька місяців за кермом.

Більше того, ця зміна не вирішить проблему браку водіїв на словацькому ринку праці. Перш за все, слід усвідомити, що зміна законодавства лише підготує підґрунтя для підготовки водіїв вантажних автомобілів груп С та СЕ віком до 19 років. Прохачі не подали жодного дослідження, яке, принаймні, вказувало б на можливе збільшення кількості водіїв після затвердження цієї поправки.

UNAS бачить відсутність водіїв, особливо молодшого віку, у роботодавців, які не пропонують водіям таких заробітних плат, що конкуруватиме із зарплатою та пільгами, пропонованими іноземними перевізниками. Виїзд словацьких водіїв до автоперевізників Австрії, Німеччини, Бельгії тощо. є причиною їх дефіциту на нашому ринку праці. Зокрема, необмежені молоді люди охочіше мігрують економічно. Отже, виїзд молодих водіїв навіть після зниження вікової межі - це лише питання часу та пропозиції від цих більш оплачуваних роботодавців.

Тому дискусійним є питання, чи є небезпека підвищеного ризику аварій та зменшення потоку дорожнього руху, дозволяючи недосвідченим молодим людям керувати вантажівками та їх комбінаціями, адекватним баченням невизначеності роботи водіїв вантажівок.

Основні заплановані зміни в правилах дорожнього руху.

  • Марек ПАУКО
  • Новини 0 9

Найбільші заплановані зміни в Правилах дорожнього руху II.

  • Марек ПАУКО
  • Новини 0 23

На загальноєвропейському ринку праці, враховуючи поточний дефіцит робочої сили у всіх сегментах ринку праці, адміністративні заходи можуть мати лише короткочасне та незначне значення. Незрозуміло, чому держава сьогодні заперечує причини того, чому у 2008 р. При розробці проекту Закону № 8/2009 про дорожній рух обмежив віковий обмеження для водіїв транспортних засобів груп C та CE поза сферою дії Директиви 2003/59/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 липня 2003 року про первинну кваліфікацію та періодичну підготовку водіїв певних автотранспортних та пасажирських транспортних засобів та Регламент (ЄС) No 1774/2002 Європейського Парламенту та ради Регламент (ЄС) No 561/2006 Європейського Парламенту та Ради від 15 березня 2006 року про гармонізацію певного соціального законодавства, що стосується автомобільного транспорту. Варіантів лише два. Або навіть у той час не було розумних причин для такого обмеження, і держава самовільно дискримінувала молодих людей у ​​віці від 18 до 21 року, відмовляючи їм у праві володіння водійськими правами. C та CE, або в даний час зазнає тиску лобіювання з боку деяких підприємців, незалежно від цих обґрунтованих причин, особливо можливих наслідків для життя, здоров'я та майна громадян Словаччини.

Ми згодні з цими твердженнями зверху вниз. І я думаю, що кожен, хто пересувається у певній місцевості, має знайомих у цій місцевості або може зробити лише обґрунтоване логічне судження, бачить, що заплановане рішення не базується ні на чому, навіть на статистиці нещасних випадків. UNAS, як і ми, закликають до широкої дискусії на цю тему в усьому суспільстві. UNAS пропонує, і ми приймаємо, що всі засоби масової інформації, зокрема державне телебачення та радіо, повинні, наскільки це можливо, допускати протистояння різних поглядів, як професійних, так і непрофесійних, на цю тему, щоб громадськість була поінформована про можливі наслідки такої зміни і може прокоментувати це. Крім того, UNAS готовий направити своїх представників на ці обговорення та пояснити свої думки громадськості.

Марек ПАУКО

- більше статей автора
Сховати 20 коментарів

Харлі 18.01.19 11:12

Здравствуйте
Я точно мушу погодитися з вашою позицією з цього приводу. Я їду на вантажівці кілька років і не бачу причин взагалі знижувати ліміт. Я належу до тих, хто має водійські права від 21. Але я не думаю, що це було на шкоду. 3р я їздив на автомобілях або фургонах. Я накопичив досвід дорожнього руху і за цей час в основному отримав посвідчення водія. Віддати близько 3300 € за повну роботу не мало. На мою думку, перевага повинна починатися деінде, а не зниженням порогу для надання VO групам C, CE, D, DE. Я міг би багато писати на цю тему, який погляд на мене як на неспеціаліста і того, хто щодня сидить за кермом.

Екскурсовод 18.01.19 11:39

Марек ex-TopSpeed.sk 18.01.19 12:01

@Vodic Привіт. Я з усім згоден. Прокоментую останнє речення. Все, що вам потрібно зробити, це взяти все інше навколо автомобілів. Скажімо, наклейки STK, EK, KO . для чого? Адміністративний ТО після реєстрації транспортного засобу з-за кордону протягом декількох днів. для чого? І ви платите за все, просто щоб хтось із наближених до держави людей запакував.

Провідник 18.01.19 18:12

@Marek ex-TopSpeed.sk Навіть якщо законопроект пройде, результатом буде той факт, що молоді водії навчаться керувати автомобілем і все одно опиняться за кордоном.
Завдяки Чешмаду вони набудуть практики, тому їх скоротять за кордоном.
Залишається сподіватися, що іноземні перевізники надішлють Словаччині хоча б подяку, в якій дякують Чесмаду та дармозраці від Національної ради Словацької Республіки за добре виконану роботу, за якісно підготовлених водіїв.

дебо 18.01.19 13:17

У мене є рішення. Водіям, яким виповнилося 12 років, дозволяється керувати вантажними автомобілями. Але двоє завжди повинні кататися разом. Це означає, що їм завжди буде принаймні 24 роки разом, що, на мою думку, достатньо років, щоб їздити на 40-тонній вантажівці. Я не розумію, як можливо, що досі ніхто в парламенті чи в ČESMAD не придумав такого простого рішення.

Колбас 18.01.19 16:21

Мене цікавить, як зменшення віку вирішить проблему водіїв, оголошених міжнародними перевізниками, якщо окремі держави ЄС можуть скоригувати цей вік. Проблема полягає у перевізниках, маршрути яких пролягають через кілька штатів, тоді як у цих країнах вік може бути різним для водіїв. Як вантажівка проведе 18р водіїв через 5 штатів, тоді як у двох вік - 21 рік?
Це те саме, що коли я був у штатах, і коли мені було 18 років, вони не хотіли заливати мене.

Террадин 18.01.19 16:37

Я цілком погоджуюся. Мені також було 20 років, і якщо я їхав так обережно, як сьогодні не скажеш. Молоді люди (і це також був мій випадок) в основному близько 20 років думають, що вони володіють світом і що вони все доводять, я часто ризикую, бо не усвідомлюю наслідків, як люди старшого віку. Ці водії повинні їхати не менше року за кермом автомобіля вагою до 3,5 тонн, нехай пробують усі види погоди та доріг (холодний асфальт, пориви вітру, теплий асфальт, мороз, ожеледиця, сніг) і лише тоді я можу кажуть, що вони вже щось знають про сфер. Також те, що вони дізнаються про те, як поводяться водії та що очікувати від них у дорозі. Зараз я збираюся вказати санкції для водіїв, які мають ВП менше 2 років, оскільки ці 5% мають у 5 разів більше аварій, ніж інші категорії водіїв. Це не має сенсу. З одного боку, вони говорять, наскільки безвідповідальні молоді водії, а потім я їду їх відпускати за кермом 40-тонної машини. водій, який ніколи раніше не перевозив снігу чи льоду, не відчував сильного пориву бокового вітру, і це клята проблема. це абсолютно безвідповідально. і як було написано в статті, ці водії все одно втечуть за кордон, йому байдуже, для кого він їздитиме по Європі, чи для голландської чи словацької компанії, важливо, хто скільки платить.

Дінго 18.01.19 17:11

Люди, і буде гірше, бо ви ж бачите, хто сидить у тих каютах, більшість панів просто перед пенсією, а молодь абсолютно не здивована, що не хоче робити за такі гроші.

Гонщик 01 18.01.19 20:22

Привіт, мені 18 років, і я був би за те, щоб дозволити це з 19 років, курси водіння тривалістю 1 рік, і потрібно було б їздити щомісяця, а це означає, що водій буде відчувати будь-яку погоду, це смокче мене, коли мої друзі кажуть мені, що вони не хочуть робити горілку взимку або корівник подібного типу, я б надіслав зобов'язання всіх водіїв кататися в школах, але для більш просунутих курсів не до основ, а для всіх категорій не лише C plus повинен був би відвідувати лекцію з фізики, мої однолітки взагалі не розуміють, скільки метрів вони проходять за секунду на 100 км/год або скільки часу у них є час реакції, я б також представив, щоб такий водій міг завести їхати на самоті лише після виїзду півроку з досвідченим водієм. Я думаю, це привело б до катання більше молодих людей, ніж я, бо я б займався водкою на додаток до середньої школи, а після школи я міг би почати кататися, тому що в школі школа вже встигла пройти курс, якщо я справді не хочете це зробити, у такому випадку ви його знайдете.

Лако-гальмо 19.01.19 07:27

У будь-якому випадку, 18-річний водій не може керувати 40-ти тонним суперкаром
навіть якщо закон це дозволяє
Цьому заважають внутрішні правила транспортної компанії, яка відправляє такого молодого водія їздити спочатку на 7,5 тонни, іноді на 12 тонн, і лише потім, коли він набере досвід, через кілька років вони поставлять фургон у його рука.
Це правильний шлях.
Ми всі бачили в звітах спростовану вантажівку в кюветі, яка їхала 25-річним водієм по слизькій дорозі, і він сказав на камеру . Я не їхав швидко, лише 60 км/год. .
Я б не наважився їхати більше 40 км/год на людині в тому вигині за таких умов із стиснутою дупою, не кажучи вже про навантажувач,
звісно, ​​йому довелося спростувати, закони фізики все ще працюють.

Провідник 19.01.19 09:17

@ Laco-brake Laci, відійміть руку від шербери, і вам відразу стане ясно, що в компаніях немає внутрішніх правил!
Існує лише один рецепт, і це прибуток. За будь-яку ціну.
Те, що ви згадали, було в минулому. Чоловік приєднався до ČSAD, одягнув синій сповільнювач (AVIA) та здобув на ньому досвід.
Якщо він був хорошим, він отримав сольну платформу LIAZ. Через деякий час він дістав комплект.
Кожен бізнес таким чином виховував водія,
Але його сьогодні вже не існує. Це жорсткий капіталізм, гонитва за прибутком.

дебо 19.01.19 10:13

@Vodic Точно. Вантажівку вилизують і страхують, і фірми на ньому гадять, скільки разів на рік її зносять. Ми не говоримо про компанію з трьома вантажівками. Тим більше, що він їздить дешево. Коли я працював у автосервісі, ми обслуговували близько сотні машин однієї компанії. Вони були легковими автомобілями і ними керували дилери. Не минуло тижня, щоб у нас на них розбилася машина. Вони розбивали щонайменше тридцять машин на рік. І ніхто не наздогнав дилерів за це, поки вони зустрічали продажі. Поки машину ремонтували за тиждень, він їхав на іншій. Страхова компанія клацнула, і все було добре.

Колишній водій 19.01.19 11:03

Юність, руки від навантажувача.
Принаймні, поки ситуація в цій галузі не зміниться. Ви будете працювати за мінімальну заробітну плату, на папері, фактично вам заплатять за використаний пробіг.
У вас буде складено трудовий договір про те, що ви повинні працювати 40 годин на тиждень. Насправді ви працюєте від 45 до 50 годин. Вам ніхто не заплатить 10.
Якби ваш роботодавець мав вам платити, він повинен був би платити за вас вищі збори. Це не зробить цього.
Нічні добавки, забудь.
Якщо ви спробуєте між 12 і 13 годиною, волар боса, експедитора, не забере вас.
Зрештою, це обідня перерва.
Якщо ваша перерва на безпеку закінчується об 11 ранку, і ви зупинитесь обідати о 13:00, вони зателефонують вам, чому ви стоїте, ви ще 4 години не використали. І дата розвантаження наближається.
Тож відривай руки від керма.

Габо 19.01.19 11:47

@ Колишній водій Ви забули продовжувати переслідувати умови "ти повинен бути там до 13:00", тому кожна секунда хороша

Лако-гальмо 20.01.19 07:47

Додамо лише, хлопцеві на знімку може бути років 40,
так що покладіть туди ще одну картинку

Любо9 20.01.19 10:15

Перш за все, ви повинні знати, скільки перевізників їздить з км на вантажівках. Якщо вони можуть їздити менше 1,20 євро (а також вони їздять менше 1 євро), тоді, звичайно, вони тоді рятують водія, і тоді зрозуміло, що водіїв бракує. Експедитор, який подає заявки і майже не має витрат, тому тримає від 20 і більше центів. Це слід вирішити в першу чергу і встановити ціни на СК. Тому що приїжджають українці, міліція і вони їздять під євро, і це влаштовує компанії. Їдьте до Німеччини, де менти почнуть вас чесати за все, і там зможуть зробити порядок. Коли перевізник заплатить з км, добре вірте, що знайдуться водії. Сумно, що такі речі тут не вирішуються, але тут вирішується, що вони повинні дати водійські права 18-річним, які не мають досвіду, і тоді це виглядає так у дорозі. .

дебо 20.01.19 11:58

@ Lubo9 На мою думку, якщо перевізник візьме 30 євро за кілометр, водій не отримає більше. Жадібність і жадібність не дозволять. У Словаччині існує просте ліки від злиднів. Мінімальна заробітна плата € 900. І, будь ласка, не розповідайте мені історію про те, що хтось збанкрутував, а компанії зібрали речі та пішли. Коли мінімальна зарплата становила 300, я слухав ту саму лайно, що він не може встати, бо тут хтось збанкрутує, і всі підуть зі Словаччини. Сьогодні мінімальна заробітна плата перевищує 500, і ніхто не збанкрутував і ніхто нікуди не пішов. Це також траплялося б, якби мінімальну заробітну плату піднімали на 100 євро щороку. Це для більш тривалого пояснення, і я не зацікавлений витрачати час на ідіотів, які вірять у мови паразитів і сміттярів.

Любо9 20.01.19 21:03

@debo Тож так, ти маєш рацію - це власники, яких насправді не визнають, але є власники, які можуть поважати водіїв, які працюють над цим так.

Радослав 22.01.19 02:03

Гальмо Laco 22.01.19 08:02

@Radoslav Спочатку вивчіть правопис, а потім ми можемо обговорити,