Сірководень і дієта з обмеженням калорій
Припускають, що за цим подовженням життя, спричиненим дієтою з обмеженням калорій, може бути присутність сірководню.
Джерела та посилання:
Оригінальна стаття
Зображення: Гарвардська школа громадського здоров’я.
9 коментарів
Ну, що засмучує середньовічну людину, засмучує нас, звичайно ... Мене засмучує не те, що вони прожили 30, 40 років (багаті завжди досягли 70 років без проблем, за винятком, звичайно, не більше, ніж бачити довголіття певних елементів дворянського чи церковного істеблішменту), але вони жили зануреними в найбільш р-невігластво. Мабуть, кошмар - жити у світі і практично нічого не розуміти, що відбувається. А може, ні. У будь-якому випадку, наскільки я пам'ятаю, мені ясно, що якби я поїхав у Середньовіччя, у мене були б серйозні проблеми з виживанням, і не саме через його спосіб життя (а також, я б уже кілька років помер в той час), а тому, що їх ментальність була б для мене абсолютно неземною, і навпаки (я вважаю, що якщо я їх навчатиму, тому що я не обережний, я в кінцевому підсумку камінь або гірше. Пастеру кинули лайно, Французької академії за його теорію патогенів, і не 150 років тому).
І бачачи кількість людей, які в даний час вбивають себе або ризикують (на мій погляд) по-дурному, щодня я все більше погоджуюся з Карлом Саганом, що наука може наповнити людське життя змістом. Насправді, я думаю, що ми вийдемо з незнання того дня, коли це буде так. Оскільки життя - це не тільки кількість, це як завжди і якість.
І до речі, тому що важко еволюційно сперечатися, але оскільки багатоклітинні організми є закінченими організмами - тобто вони більше не можуть самостійно модифікуватися поза неконституційними змінами - очевидно, вони повинні померти, щоб поступитися новим конструкціям. Якщо ви хочете сюжет наукової фантастики, єдиним способом не померти буде навіть генетична зміна. Але ми це вже робимо, коли відтворюємо xD (навіть ті люди, які цього не грають).
Той роман настільки чачі, про річковий світ (Філіп Хосе Фармер), де деякі інопланетяни реанімують * усіх * людських істот, що існували (на гігантській планеті-телурі) ... ну ідея гарна і не погано здійснена, але я не знаю, витягніть весь сік. Були б буквально мільярди людей, дуже розгніваних життям, яке їм довелося вести, і з багатьма рахунками для врегулювання xD
Коментар Томаса - 8 січня 2015 о 10:55
Підтримуючи вас, шановний докторе Триллер, в останньому реченні статті: «У будь-якому випадку, якщо таке майбутнє настане, вони пам’ятатимуть нас як одного з тих бідних малих, котрі прожили лише сімдесят, так само, як і життя засмучує нас зараз середньовічна людина », ви стверджуєте, що мешканці Мідієво« ... жили зануреними в найбільшу невігластво ».
Але треба визнати, що вони не сприймали цього так, а вирішили великі питання релігією, яка звикли відповідати на їхні найскладніші проблеми словом священної книги.
У той же час наука зараз відповідає нам на дуже важкі та фундаментальні загадки; на щастя за допомогою наукового методу.
Але як ми можемо підозрювати, що може бути більш досконалий метод у майбутньому, який зробить з нас інтелектуальний жаль для поколінь на пару сотень років - якщо цивілізація і людство перевершать сучасну кон’юнктуру?-?
Це відносність точок зору, про яку ви аргументуєте, не згадуючи про це.
Великі обійми та найкращий 2015 рік.
Коментар доктора Трилера - 8 січня 2015 о 23:00
Ну, є різниця. Відповіді, які людина дає собі, - це одне, дійсне чи недійсне (тобто ставлення себе до функцій корисності), але відповіді, які ми отримуємо від природи, якій ми належимо, - це зовсім інше. Довгий час у багатьох місцях багато разів вони були менш дійсними (або корисними), ніж перші.
Загалом у Середньовіччі сталося те, що часу на відпочинок було мало. Якщо ваша голова займає 90% часу, не так багато часу, щоб задати собі звичні запитання «Quis sum egomet memet? До чого прийшов egomet memet? Quanto tempore habent? » і більше для тих, «що тут їсти? Скільки ротів мені доводиться змагатися? ». У цих різких умовах будь-яка припарка є дійсною, оскільки глибина логіки та внутрішня узгодженість релігій в основному залишає бажати кращого. Насправді з дуже родючим полем для психоаналізу, з магуфео чи без нього. І дозвілля, яке вони мали, ну, це також залежить від часу, музики чи поезії, настільки ж чудової, як і будь-яка інша, але вид спалення скелі на площі або кам’яніння ... Або виявлення вашого мертвого родича та прибивання цвяхів йому кіл у скрині (і так, якщо він був не дуже гнилим, нормальним є те, що він видає стогін, це міх, що продуває повітря).
Тепер, коли вони були ідеально виправлені, це не є суперечкою. Більше того, ми тут завдяки їм. Вони є частиною тих велетнів, на яких ми їздимо, і ми повинні відчувати до них почуття вдячності (що стосується цього, а не різних дурниць). Більше того, повертаючись до машини часу, я сумніваюся, що більшість із нас у той час проіснували довго, але вони у нас проіснували б і довше. Можливо, вони навіть адаптуються і все, принаймні кілька.
Також дуже щасливий язичницький фестиваль з його римсько-християнським шпоном нового обліку юліансько-григоріанського календаря року карлика, який прорахував дату народження Брайана 2015 року. Думаю, я взяв участь, але обійми:)
Коментар від NeoFronteras - 9 січня 2015 о 00:35
Експерти стверджують, що свята, якими люди насолоджувались у середні віки, були третиною всього року. Це залежало від країни, з найгіршою святковою ситуацією в Англії.
Крім того, в основному були періоди року, коли на полях було не так багато робити.
У Стародавньому Єгипті навіть у рабів було багато вільного часу. Окрім отримання плати за їжу та проживання, їм також видавали певну кількість тканини, одягу та олії. Вони навіть могли купити землю. Зафіксовано, що деякі робітники продавали себе рабами, щоб забезпечити кращі умови життя.
У так званих первісних суспільствах дозвілля було ще довшим. Бушмен збирається або полює три дні на тиждень. Те саме можна сказати про інші культури в інших місцях.
Зараз, якщо нам пощастило, ми доживаємо до 70 років, але робота займає нас більше восьми годин на день (до цього ми повинні додати години, призначені для поїздок на роботу та з робочого місця), і нам також доводиться робити покупки та робити домашні справи. Часу для нас дуже мало. Все, щоб просто вижити. Якщо порахувати чистий час справжнього життя, у нас набагато менше, ніж у середні віки.
Коментар доктора Трилера - 9 січня 2015 о 23:27
Зі стародавнього Єгипту у мене не так багато передісторії, але в середні віки часу для відпочинку я не знаю, не знаю. Якщо вам не доводилося різати, різати чи збирати, доводилось наводити порядок, збирати дрова, шити, будувати меблі, мити, наводити порядок у домашніх тварин (у кого вони були) ... і, очевидно, ходити на релігійні служби ( який буквально тривав годинами) ... Помірно забезпечені, очевидно, встигли, принаймні, на судові позови (я прочитав чимало юридичних документів середньовіччя, трохи загадки архаїчного галицько-португальського - це блядь манія доводиться вводити "я" за "я" в цих документах не зрозуміло і не є етимологічним). Я припускаю, що варто також запитати, що таке дозвілля, адже правда полягає в тому, що наука розвивалась тоді, коли було достатньо «неробочих», щоб витрачати на це час, і вона завжди починалася рука об руку з дуже заможними людьми (за винятком деяких винятків, які точно рідкісний). Отже, практично вся середньовічна наука походить від руки еклезіастики (з іншого боку, вона також могла походити від знаті, але це не було так, або принаймні зараз я цього не пам’ятаю).
Ще одна деталь для обговорення - тривалість життя. Глобально виміряно, враховуючи високі показники смертності немовлят та молоді, воно було дуже низьким, але, звичайно, завжди ті, хто проходить екран, знаходяться в кращому положенні, тому можуть виникати парадокси, такі як люди (особи), які живуть довше і менше життя тривалість (я маю на увазі довголіття). Питання довголіття не є тривіальним, оскільки воно не однакове для всіх намірів і цілей, включаючи соціальну пам’ять та ідею мудрості, суспільство із середнім віком 15 років, ніж інше 25 років, якщо сказати будь-яке число.
Важко порівняти речі. Аргумент свят широко використовувався в Контрреформації (правда, католицька церква гарантувала набагато більше свят, ніж протестантські сповіді), але врешті-решт я думаю, що свято не однакове в горах Сардинії, або болота Кастилії, що в добре підживленому господарстві ППББ (яке врешті-решт могло оплатити їхні політичні заколоти) або в якійсь республіці італійського півострова мало держав, які билися між собою набагато більше вірулентності було нормально, що вже є скажи. Або вже покладено в місті кишені нещастя на той час, коли вони були, хоча це правда, що його демографічна вага на той час була дуже малою (але здатність генерувати токсичні відходи вже виділялася).
Більше того, іноді більше художнього виробництва навіть не оцінюють (є галузі мистецтва, які також займаються кар’єрою, для їх оплати потрібно мати кошти), політика багато переробляє, у Королівстві Галичина між 1200 роками більше літературної продукції і 1400, ніж між 1474 і 1800 (будь-якою мовою), і не можна заперечувати, що загалом спостерігається покращення в міру зростання демографічних показників. У будь-якому випадку, сьогодні навіть самозайнятий фермер може підключитися до метеорологічної служби або замовити аналіз грунту (якщо чергова лавка погодиться), у середні віки хороший чи поганий урожай залежав у дуже меншій мірі. особисті зусилля, враховуючи те, що не було спроможності прогнозувати та аналізувати (не кажучи вже про інші фактори), тому також зрозуміло, що значна частина дозвілля (якщо ви хочете це зрозуміти) була вкладена в пошук доброї волі боги. Я теж не скаржусь, нас залишили від канта Баха до григоріанських чи візантійських співів, правда, я ще не чув опери "Ondas contra Partilos" або кантати "Нехай буде світло, сказав Ісаак". І я не знаю, я сподіваюся, що одного разу будуть подібні речі.
. Загалом, існує якийсь ореол, який жився не так погано, принаймні наприкінці Високого та раннього Середньовіччя, я думаю, що насправді сталося те, що соціальна толерантність була вищою, а Європа менш фанатичною про релігію - те, що починається з хрестових походів Альбігойсів і вибухає приблизно через 100 років після Відродження. Це сильно деградувало скрізь. Я гадаю, що проблема насправді походить від народження національних держав (на їх первісних стадіях), мав відбутися загальний ріст насильства, а разом із ним і зниження в кінцевому підсумку якості життя (навіть за параметрами часу ).), оскільки ці явища важко відокремити (припускаючи, що це, звичайно, теоретично може), непросто побачити, де знаходиться центр спіралі.
Коментар Мігеля Анхеля - 10 січня 2015 о 3:23
Кілька анекдотів про те, про що ми говорили (обидва від руки моєї сестри, яка співпрацює з неурядовими організаціями в різних країнах):
Перший, у Гватемалі: зібравши розмову з жінкою, моя сестра запитала її, чи не хочуть вони розвиватися так само, як західні країни. Гватемалець категорично відповів, що ні:
"Для чого? Провести цілий день, працюючи так, як ти, повернутися додому втомленим і поганим настроєм і не встигнути провести з дітьми?"
Другий в африканській країні, я думаю, в Нігерії чи Камеруні: колодязі води були дуже далеко, і жінки втрачали кілька годин на день, ходячи і забираючи воду. Поруч були встановлені колодязі з водою, але через кілька днів їх навмисно засипали землею ... і, як не дивно, саме жінки затопили криниці. Причиною було те, що ці жінки живуть у суспільстві, в якому чоловіки байдужі і перешкоджають більше, ніж будь-що інше, і години, які жінки витрачали на воду, високо цінувалися, оскільки це був єдиний час, коли це вони могли позбутися чоловіків і поговорити про їхні речі.
Коментар Lluís - 10 січня 2015 о 13:43
Дуже "романтична" реакція гватемальця Мігеля Анхеля, але тоді багато з тих, хто так думає, приїжджають до Європи або їдуть до США, щоб покращити життя. Саме однією з нових проблем західного світу є перевантажена імміграція, яка рятується від світів, в яких існування майже неможливе. І само собою зрозуміло, що у випадку з латиноамериканцями або країнами, які були захоплені СРСР і тепер є вільними, їх громадяни вибирають не саме Африку, яка буде континентом настільки "романтичним", наскільки ви хочете, де час, здається, не тече, немає ні "західного" стресу, ні інших "західних пуньєтіт", але від якого втікають навіть мухи, на жаль.
- До речі, я б сказав, що H2S - це те саме, що H2Saq (де aq, просто означає водний розчин).
Коментар Lluís - 10 січня 2015 о 13:53
До речі, з кожним днем стає все більше людей, які досягають довгожителів; є чимало сторічників, не кажучи вже про людей, яким легко перевищити 80 і 90 років. Багато з них ніколи не займалися спортом, дієтами чи іншими сучасними трюками; багато хто навіть курили. Лише короткий місяць тому померла моя далека родичка (пневмонія) у віці 107 років, у ідеальному психічному стані та у цілком прийнятному для її віку фізичному стані. В усьому цьому, що стосується тривалості нашого життя, я думаю, є багато незрозумілих речей.
Коментар Томаша - 10 січня 2015 о 23:11
Дивовижне і значуще про колодязі води. Істина полягає в тому, що суспільство з багатьма чоловіками і дуже мало жінок неможливо, тоді як для кількох чоловіків цього було б достатньо для значної кількості жінок. У цьому випадку я припускаю, що чоловіки в кінцевому підсумку віддадуть перевагу колодязям далеко, якими б виснаженими вони не були від такої великої репродуктивної роботи.
На жаль, ця новина вже закрита для коментарів.