Центром уваги позаліги знову став лише Кошице, який вдруге поспіль відкрив двері для телевізійних камер. Цього разу станція Спорт 1. Змінився лише суперник. Він не був загрозою для виробників сталі, але реальність була іншою. Перші голи в помаранчевій майці забили Марек Краснічан та Юрай Еліаш. Захисник Чехії Марек Баранек залишив вагомий очковий слід у матчі.

критикою

Ягня . капелюх перед оцінкою 27.10.2020 - 22:59

Те, про що ми поговоримо, - це чудове почуття, коли ти так багато разів пишеш у статистиці, але мені байдуже, чого я досяг. Я дивлюсь на робота всіх гравців. Основа - хороша гра, і ми її виконуємо. Мені дуже подобається участь у Кошицях. Підтримка тренерів надзвичайно велика, і я налаштований у правильному напрямку в своїй голові. Я точно пропустив це в Чехії.
.


Отже® 28.10.2020 - 12:37

Через три дні у мене все було добре.

Нереальна пандемія корони. Організм може впоратися з цим самостійно, але необхідно все закрити, обмежити свободу

До речі, вчора від голоду померло близько 31 тисячі людей. нісенітниці називають корону близько 5 тис. Це не потребує подальших коментарів

Гарного дня 28.10.2020 - 10:25

одна сторона медалі: друга, однак, така, що людина в супермаркеті не може заразити мене голодним, але на коронці може. і не кожне тіло справляється з цим гладко, тому не трясіть його, я знаю людей до 40 років, спортсменів, які за два тижні не перевищили 20 метрів і мусили сісти, у них не було смороду весь час і лише поступово повертатися до них 28.10.2020 - 10:33

404 000 загиблих цього року через грип. нісенітниця називається ковід 1,1 млн.
скільки медіа-простору отримав грип? Ймовірно, це не буде в 3 рази менше, ніж говорять цифри?
Ковід отримав такий неймовірний піар, що навіть 100-річна бабуся знає, що це таке

Факти - це факти 28.10.2020 - 11:08

Один раз зупиніть кашель наступного разу горілка . не блять, будь ласка . дякую . 28.10.2020 - 11:17

спробуйте подивитися на Чехію, було 667 госпіталізованих пацієнтів через грип за весь 2018 рік, зараз їх зараз 6191, польова лікарня побудована через те, що охорона здоров’я руйнується, а у них немає ліжко, кількість зростає в геометричній прогресії 28.10.2020 - 11:25

Кожен нормальний розум знає, до чого він прямує, лише другий тиждень я не розумію, чому в Чехії так пізно носити хустку?
Чи думав там "вищий", що він вирішить сам? 28.10.2020 - 20:53

Вони не думали так. вибори мали перевагу . 28.10.2020 - 21:25

Я попрошу посилання, де статистика 404000 померлих на грип 2020 . велике спасибі 28.10.2020 - 14:47

Грип - це також небезпечне захворювання, але у нас немає пандемії грипу, і існує вакцина проти грипу. 28.10.2020 - 15:08

404 168 найпоширеніший
Сезонна смертність від грипу цього року

Wordlometers.info 28.10.2020 - 14:52

Віра, йому не потрібен ще один такий дурний коментар . 28.10.2020 - 10:38

Так, і всі, хто не влаштується, можуть це зробити самі. Усі вони ідіоти, епідеміологи, уряд Словаччини, Чехії, нещодавно Меркель. Вас ніхто не запитає. 28.10.2020 - 11:30

Не у всіх такий хороший імунітет, як у вас. Не вимірюйте все своїм лічильником, це неможливо. 28.10.2020 - 15:31

Народу пощастило. 28.10.2020 - 15:41

Все: Слова медсестри, що описують реальність повсякденного життя, насправді повинні приймати всі близько до серця:

Бла бла 28.10.2020 - 10:46

Якщо ви так думаєте. Бажаю тобі часу, коли він потрібен, щоб він тривав якомога довше 28.10.2020 - 10:51

Я втомився від цієї коронації. Чому мені все-таки доводиться читати такі історії на хокейних порталах. 28.10.2020 - 11:19

ти повинен. тому що тут ідіот на кілька постів вище додав лайно, який він додав.
28.10.2020 - 11:26

Якби я віддав його БМ, я б забив тут камінням. Але втомлене здоров’я. сестра звинуватила HP, це круто. А ти можеш прокинутися. Я витримую. 28.10.2020 - 11:35

Слухайте лікарів на ТА 3 зараз. 28.10.2020 - 13:20

Слухаю фельдшерів, які маю вдома. 28.10.2020 - 13:21

Тож ті, хто там сидить, є ідіотами, так? Не знаю, питаю. 28.10.2020 - 13:32

Я ніколи цього не говорив. Я просто фільтрую речі 28.10.2020 - 14:37

Порівняльне дослідження в чеській лікарні Мотол показало, що тести на антиген НЕ надійні. Дослідження проводилось з 21 по 24 жовтня, і 591 особа, яка відвідала місце збору, була обстежена в університетській лікарні в Празі. Вони порівняли аналізи антигену та ПЛР.

"Результати дослідження набагато перевищують очікування. Згідно з нашими висновками, загальна чутливість антигенних тестів нижче 70 відсотків. Наша оцінка склала близько 85 відсотків ", - сказав Павло Држевінек, керівник Інституту медичної мікробіології 2-го медичного факультету Карлового університету та університетської лікарні Мотола.

І Матович тепер хвалить кабінет до неба. Тож я справді поза цим 28.10.2020 - 15:05

Антиген виявляє інфекцію
ПЛР також виявляє позитивні неінфекційні засоби. 28.10.2020 - 15:07

Зрештою, ми приходимо до висновку, що антиген на 5 євро краще, ніж ПЛР на 70 євро. Бо для чого вам знати, що ви налаштовані позитивно, коли ви ніщо і нічого не поширюєте далі. 28.10.2020 - 15:12

Вибачте, але ви справді нервуєте 28.10.2020 - 15:30

Покажи мені, з чого я починав політику? І ви можете натиснути цей смайлик саме там, де ви його написали. 28.10.2020 - 15.43

Ви не перестаралися?
29.10.2020 - 07:14

Що ж, якщо ви напишете це, Ви, хто ніколи не використовував вульгарності в жодній дискусії тут, у HP, я справді прошу совісті і прошу вибачення, 29.10.2020 - 9:09

Не треба, Фані, ти повинен. 29.10.2020 - 10:14

Прошу вибачення у всіх постраждалих, звичайно, Фані, тому що це була реакція безпосередньо на неї, і я обіцяю, що буду добре і не згрішу. 29.10.2020 - 10:38

Я ціную, серйозно, без іронії.
І так, я теж був би вульгарним, але тільки для Строжара. 29.10.2020 - 10:46

Те, що ти сьогодні не заразний, не означає, що ти не будеш і наступного дня. Спробуйте трохи подумати, а потім випишіть це тут. Кожен позитивний, вилучений з обігу - це добре. 28.10.2020 - 17:22

Позитивний чи інфекційний? 28.10.2020 - 20:54

Таким чином, виявлений антигеном є позитивним та інфекційним. 28.10.2020 - 20:58

Тож тести ПЛР мені досі незрозумілі. Вони тривають довше, і бути позитивними - це зайве знати. І я не провокую це. Я НЕ РОЗУМІЮ. 28.10.2020 - 21:02

Я не розумію, чому про це слід зайво знати. Поясніть мені, що непотрібно знати, що я налаштований позитивно і маю 10 днів вдома. 29.10.2020 - 0:08

І якщо ти навіть тоді будеш позитивний, ти знову залишишся вдома? 29.10.2020 - 12:16

Так . навіщо вам кудись їхати, коли ви налаштовані позитивно? В іншому випадку, для порівняння, німці закрили ресторани та бари в 3,3% позитивних випадків, а також публічні зустрічі дозволяють максимум 10 людям з максимум двох сімей. Чи знаєте ви, коли ми востаннє мали% позитивних? 15.9. 29.10.2020 - 08.57

Пневмонія клебсієли 5 років позитивно-масивна. Ні. Він живе у Словаччині цілком нормально, без обмежень. 29.10.2020 - 11:21

Цю бактерію порівняно легко знищити спиртовим розчином. Це бактерія, а не вірус. Дякуємо, що не змішували груші з морквою. Я сподіваюся, що зараз почну порівнювати смертельні ДТП з короною. 29.10.2020 - 11:47

Так, сер? І чому його не знищили легеневі лікарі, імунолог чи крикун? У нас не так багато лікарів у цілому місті. А інакше Роландо в 3 рази позитивні. Принаймні, ми подрімаємо. Лише через 10 днів він повинен був вилікуватися, а корона мала обійти його протягом трьох місяців. Але хто б обійшов такого гарного хлопця. Він тримається за щипці. 29.10.2020 - 12:10

Я не лікар, але намагаюся дотримуватися фактів і здорового глузду. Можливо, наведений приклад того, що ви згадали, є винятком, який становить 1z10000. Якщо це було так само небезпечно, як корона, повірте. Роналду мав 3-кратний позитивний тест з 13.10. (В тому числі, того дня він був 1 раз) востаннє тестували два дні тому. Ви знову вистрілюєте марення і витягуєте скільки завгодно. 29.10.2020 - 13:03

Через десять днів чоловіка бути не повинно
інфекційний. навіть якщо вірус виявляється в організмі, він все одно може бути. 29.10.2020 - 14:58

Але це повинно було б бути обов’язковим проходження скринінгу кожні вихідні, щоб все-таки можна було відокремити великий відсоток людей, які заразні. 28.10.2020 - 20:55

Так, і тому вона задумалася про двоступеневе тестування, яке мало б сенс 28.10.2020 - 20:58

Не краще, але ніхто не дав альтернативи. Лен блокування. Після чого країна була б у попі. Можливо, ми також чекаємо, як зараз виконуються заходи та, насамперед, перевіряються.
Тестувати всю республіку в СВК методом ПЛР за 2-3 дні нереально. Можливо, це вже всі зрозуміли. 28.10.2020 - 17:51

дякую mitoO 28.10.2020 - 18:07

Антиген навіть не виявив інфекційних 28.10.2020 - 15:43

28.10.2020 - 17:49

Тести на антиген виявляють лише найбільш інфекційних пацієнтів, приблизно 30 відсотків позитивних для covid-19. "Тому кожен, хто сьогодні отримав негативний результат тесту, повинен дотримуватися всіх запобіжних заходів. Ми повинні наполегливо ставитися до такої ситуації ", - сказав міністр охорони здоров'я Крайчі (OĽaNO).


Тож ці 70% перевершують очікування, так? 28.10.2020 - 17:49

Вони не вловлять його, вони мали б мати якісь симптоми, щоб упіймати взагалі. Якщо у вас немає симптомів, тестування проводиться на дві речі 29.10.2020 - 8:42

Студії, які давали фанатам, говорять про щось інше:

Результати дослідження університетської лікарні Мотола
1/Загальна чутливість антигенних тестів. Позитивний результат виявлено за допомогою ПЛР у 222 випадках (у 168 осіб із симптомами та у 54 без симптомів).
Антигенний тест 1 показав позитивність у 148 випадках (з них 124 особи з симптомами), антиген-тест 2 був позитивним у 141 випадку (з них 116 осіб із симптомами). 29.10.2020 - 8:51

Шкода, що вона не все це написала: минулого тижня інститут підготував дослідження: його співробітники обстежили 591 пацієнта, який прийшов на місце збору та погодився на збір. Середній вік випробуваних становив 40 років (з 11 до 78 років). Один або кілька симптомів COVID-19 спостерігались у 290 пацієнтів, у 391 не було жодного з таких симптомів, як кашель, біль у суглобах, озноб, діарея, блювота, лихоманка, втрата смаку та запаху.

"Згідно з нашими висновками, чутливість антигенних тестів нижче 70 відсотків. Наша оцінка становила 85 відсотків ", - сказав Држевінек. Чутливість тесту вказує, який відсоток пацієнтів ловить тест.

Дослідження порівнювало два типи антигенних тестів, які відрізняються головним чином способом виявлення вірусу та зміною кольору смужки. Результат тесту 1 можна прочитати неозброєним оком, а тесту 2 - приладом флуоресцентного сигналу.

Випробування проводили відповідно до вказівок виробника відразу після відбору в пробі. Крім того, дослідники провели ПЛР-тести на тих самих пацієнтах, які обробляли у мікробіологічному відділенні безпосередньо в лікарні.
Позитивний тест ПЛР показав у 222 випадках. З них 168 пацієнтів мали симптоми захворювання, 54 - безсимптомно. Тест на антиген 1 показав позитивність у 148 випадках, з яких 124 пацієнти мали симптоми. Тест на антиген 2 був позитивним у 141 випадку, з них 116 були симптоматичними.

Тест 1 не пройшов позитивно навіть один раз у разі негативної ПЛР, у тесті 2 вони зафіксували 2 випадки позитиву. Це свідчить про ризик хибнопозитивних результатів.

Загальна чутливість антигенних тестів нижче 70 відсотків, у тесті 1 вона досягала 67 відсотків, у тесті 2 лише 63 відсотки. Під час тестування людей з симптомами захворювання (пацієнтів без симптомів, позитивність яких підтверджена результатами ПЛР-тесту) виключили, тест 1 досяг чутливості 74 відсотки, тест на два на чотири відсотки нижче.

Задовільні результати чутливості тесту були отримані за допомогою антигенних тестів лише при найвищих рівнях позитивності, тобто у пацієнтів, які були найбільш інфекційними. У цьому випадку тест 1 досяг 93-, а тест 2 - 90% чутливості.

Таким чином, дослідження показало, що хоча результати тестів на антиген відомі протягом тридцяти хвилин, а результати тестів ПЛР протягом 4 годин, тести ПЛР явно більш точні.

Застосування антигенних тестів розглядалось у зв’язку з загальнонаціональним тестуванням чеського населення. "Результати пілотного дослідження відповідають експертному висновку Товариства з медичної мікробіології Чеської медичної асоціації JEP та лабораторної групи COVID Міністерства охорони здоров'я Чеської Республіки, виданому 23 вересня, який попереджає про ризик помилково негативних результатів при використанні антигенних тестів ".

Товариство медичної мікробіології заявляє, що "тест на антиген не можна розуміти як еквівалент ПЛР-діагностики". Згідно з офіційною думкою, його взагалі не слід використовувати як скринінг при обстеженні людей з низькою ймовірністю зараження, наприклад, якщо вони не мають симптомів захворювання і не контактували із зараженою людиною або в аеропортових або прикордонних чеках.
"Результати слід інтерпретувати з обережністю та з урахуванням епідеміологічної ситуації, але особливо враховувати ризик помилкового негативу в районах із більшим рівнем захворюваності та хибного позитиву в районах з меншим рівнем захворюваності", - попереджає Чеська медична Суспільство. 29.10.2020 - 15:04