adwords

Він вивчав прийняття управлінських рішень та інформаційні технології. Він спеціалізується на ефективному використанні та автоматизації ІТ у бізнесі. Він пропонує підприємцям кілька веб-послуг - консалтинг, створення веб-сайтів, веб-адміністрування та різні види оптимізації. Його цікавлять безпека та штучний інтелект.

Реклама в рекламній мережі Google AdWords вважається найефективнішим способом націлювання ваших оголошень. За допомогою правильної кампанії ви можете різко збільшити свій дохід. З іншого боку, ви можете вкласти значні ресурси, і результати будуть невтішними. Давайте подивимось, як це працює і скільки коштує "реклама в Google".

Google AdWords - це комплексна рекламна система Google. Ця система включає пошук Google, мережевих партнерів (людей, які розміщують рекламу на своєму сайті через Google AdSense) та YouTube.

ІНФОРМАЦІЯ: AdSense забезпечує доходи видавців, мобільних додатків або каналів YouTube для реклами в мережі AdWords.

Наскільки обмежений рекламний простір, для кожного пошуку проводиться аукціон. На щастя, це не типовий аукціон, де перемагає найвища ставка. Модифікований аукціон використовується для визначення ціни та рейтингу окремих оголошень.

Формула для розрахунку рейтингу оголошень складається з двох частин:

  • Максимальна ціна, яку ви хочете заплатити за ключове слово (далі макс. CPC).
  • Якість реклами.

Тоді сама формула - максимальна CPC x якість реклами. Для кращого розуміння наведемо такий приклад:

Рекламодавці Макс. CPC Якість реклами Рейтинг оголошень
ви 4 євро 10/10 40
Конкурент 1 6 € 6/10 36
Конкурент 2 8 євро 3/10 27
Конкурент 3 12 € 1/10 12

Хоча ви готові платити за свою рекламу менше, ніж ваші конкуренти, вона може з’являтися в першу чергу. Google обрав це рішення, щоб у майбутньому люди могли бачити лише якісну рекламу та користуватися їхніми послугами. Ось чому дуже важливо, щоб ви пропонували максимально якісну рекламу. Необхідно додати, що ви платите за рекламу лише тоді, коли хтось дійсно натискає на неї.

Які критерії впливають на якість реклами Google AdWords?

  • CTR (рейтинг кліків) - це рейтинг кліків оголошення. Він обчислюється як відношення натиснутого до відображуваного оголошення. Це найважливіший показник хорошої реклами. Чим більше людей натискає ваше оголошення, тим краще. Недосвідчені користувачі часто швидко налаштовують оголошення, а потім перевіряють його показ. Це помилка. Вони знижують рейтинг кліків, якість оголошень, а потім потребують збільшення максимальної CPC.
  • Ефективність попередніх кампаній.
  • Структура та зміст сторінки, яку ви рекламуєте.
  • інший.

Фактична ціна за оголошення обчислюється на основі рейтингу рекламодавця нижче вас/якості оголошення + 0,01 євро.

У нашому прикладі це означатиме наступне:

Рекламодавці Макс. CPC Якість реклами Рейтинг оголошень Фактична ціна
ви 4 євро 10/10 40 36/10 + 0,01 = 3,61
Конкурент 1 6 € 6/10 36 27/6 + 0,01 = 4,51
Конкурент 2 8 євро 3/10 27 12/3 + 0,01 = 4,01
Конкурент 3 12 € 1/10 12 реклама не відображатиметься

Вартість реклами в кінцевому рахунку залежить від кількох факторів:

  • Розташування,
  • мову,
  • час,
  • обладнання,
  • сезонність,
  • конкуренція,
  • промисловості.
  • інший.

Мінімальна або максимальна щомісячна сума для реклами не існує. Не проблема рекламувати з денним лімітом 5-10 €. Ви можете будь-коли збільшити або зменшити цей ліміт.

Хоча налаштування реклами не представляє великої складності, і після перегляду кількох інструкцій це може зробити навіть пересічний користувач комп’ютера, необхідно розрізняти рекламу від реклами. Як новачкові, вам не потрібно знати деяких порад та підказок. Це може коштувати вам сотні євро. Тому ми рекомендуємо довірити налаштування рекламних кампаній експертам. Компанії беруть за таку роботу за годину від 30 до 50 євро без ПДВ. Фрілансери мають нижчу ставку, 10 € - 30 € без ПДВ. Звичайно, це залежить від масштабу та складності кампанії.

Реклама - це не короткочасний процес. Хоча може здатися, що вам просто потрібно показувати рекламу протягом місяця, це не так. За місяць ви не отримаєте достатньо відповідних даних. Реклама повинна відображатися щонайменше 2-3 місяці. Згодом проводиться більший перегляд і цикл повторюється. Приблизно через півроку у вас повинна з’явитися оптимізована реклама, яка приносить результати.

Сегменти з найдорожчими ключовими словами в Словаччині

Відмінності в ціноутворенні ключових слів добре ілюструє рейтинг PerformicsB2BGroup Performance Agency, який порівняв середню ціну за клік (CPC) пошукових запитів Google за 2016 рік для небрендових кампаній у всіх сегментах, націлюючи загальні ключові слова, які не включають бренд клієнта .