службі
Здавалося, недостатньо того, щоб Белен Естебан давав поради щодо здоров'я, недостатньо того, щоб Маріо Вакеріцо писав твіти про дієту, а Хорхе Хав'єр Васкес оголошував добавки без будь-яких доказів, а Мерседес Міла випускав по радіо харчові пропозиції.

Ми зробили крок далі в цій бубонній країні, і якраз того дня трапляється, що я тимчасово знову залишаю її, підсилюючи бажання залишатися якомога далі від наших кордонів, особливо культурних та соціальних. Отже, я згадав "Вони залишаються, вони йдуть".

Зрозуміло (я маю на увазі зрозуміло в сенсаційному світі, який некротизував хліб і цирк до кишок, бо іншого способу це зрозуміти немає), що відомі люди виходять, говорячи і сидячи на стільці, виходячи зі свого особистого досвіду, який вони роблять не соромтеся висловити як нерухомі закони.

Я хочу внести свій роздум не лише про роль, яку відіграють ці персонажі у питанні надсилання повідомлень (і, як правило, ми бачимо, що вони воліють наповнювати свої кишені ціною неправильних повідомлень про здоров'я), але також роль, яку відіграють власні ЗМІ. У цій справі, яку я піднімаю в блозі, вона вчора була збуджена в соціальних мережах із особливою згадкою про Лауру Сааведру. Відео наступне, воно відповідає включенню Патрісії Перес у радіопрограму:

Уривок, який, як я визначив учора, здається мені претензійним сміттям. І це не неповага до автора. Це сміття як інформація, і це претензійно до прагнень.

Я спробую контролювати себе: це відео проти розкриття інформації від @PatriciaPerezVL - це велика претензійна лайна від # Харчування http://t.co/y3t2rjKbIZ

- Моя дієта кульгає (@Midietacojea) 16 січня 2014 р

Патрісія Перес, фото Telecinco.

Велике середовище (не велике середовище), як esRadio, і в просторі вранці Федеріко запрошує цю людину як експерта з питань харчування. Мінімум, що може вимагатися від програми з певними наслідками та зі значним обсягом слухачів, - це строгість . І якщо ця суворість не виконується в чомусь на зразок здоров'я, це робить погану послугу для суворості в інших аспектах того ж радіо. Зазначене залишається.

Я не збираюся входити в оцінку підготовки людини, в даному випадку актриси та ведучої, оскільки, як я захищав у дописі, чи слід розглядати вторгнення, коли це розкривається в “Харчуванні”? Я висловив свою позицію, що важливим є суворість та метод, коли мова йде про розповсюдження. Але, звичайно, коли воно розкривається (вище для мас) без будь-якої жорсткості або підготовки, голосування практично недбале.

Я думаю, що найцікавіше - це зробити невеликий огляд та прокоментувати деякі моменти інтерв’ю, які можна прочитати під час відтворення відео вчорашнього втручання. Ви тут:

Витяги з втручання Патрісії Перес на esRadio:

01:14: Федеріко запитує його: "Як ти став дієтологом?"
Я не хочу уявляти, яким буде процес відбору згаданих, коли директор космосу не знає підготовки "експерта", вони представляють її дієтологом, а він звертається до неї як дієтолога, проте, як ми бачимо, тоді це не так.

1:20: Патрісія відповідає: "Я не дієтолог як такий"
Ну, ви не "як є або як є". Це так, ніби я, котрий з малих років завжди любив динозаврів, кажу: "Палеонтолог як такий я не є, пееееро"

1:35: "У мене алергія на їжу та деякі речі"
Створюється відчуття, що вам довелося тренуватися у харчуванні, бо все відчуває себе погано. Люди мають непереносимість деяких продуктів. Непереносимість, яка згодом, як він нам говорить, призводить до панкретиту та запалення печінки. Можливо, це було причиною їх поганого травлення?

02:20: Чудове втручання колеги, який дає уявлення про рівень, який ми маємо на знімальному майданчику: "Я знаю про пилових кліщів, і ви їх бачите ... але в їжі?"
Я особисто вважаю шокуючим, що люди сприймають існування тварини в пилу, але скептично ставляться до того, що вона росте і розвивається в їжі. Логічним було б скептично ставитись у зворотному напрямку або припустити, що звичайно членистоногі, які також є винуватцем багатьох шкідників їжі, ефективно, щоб розвиватися і розмножуватися, їсть!

02:45: "У мене є яблуко, навіть якщо воно екологічне, чисте і таке ..."
Яке відношення має той факт, що яблуко органічне? Якщо людина не переносить лактозу, вона погано переносить молоко, будь то звичайне або органічне виробництво. Те саме, якщо у вас алергія на яйця, не пробуйте органічні, вважаючи, що в них буде менше алергенів.
Органічне виробництво не менше впливає на алергію чи непереносимість.

03:10 [Фестиваль недовірливих]
Увага до 3:30, як між бардаком Патрісія каже: "Але воно прийшло". То що ми зустрічаємось? Ви не казали, що не можете вживати алкоголь? Але чи прийшов він?

3:55 "Є багато речей, які ти не можеш зробити, якщо п’єш".
Оскільки жодного разу вони не говорять про наркоманію чи зловживання споживанням, я припускаю, що вони говорять про те, щоб просто пити, я можу думати лише про одне, чого не можна робити, якщо п'єш одночасно: дихай.

[Дужка для задоволення его Федеріко, який не зміг багато втрутитися]

5:17 "Справжня алергія ..."
Оце Так! Чи є розбіжності між справжньою алергією ... буде винайдено інший варіант? Фіктивний?
Різниця між тим, що відомо про побічні реакції на їжу, полягає в:

Перш за все, розмежуйте, якщо вони токсичні чи нетоксичні. І всередині нетоксичного ми можемо знайти різницю між алергія і непереносимість. Тут ви можете це побачити:

5:38 [ЗІРЧИЙ МОМЕНТ] "Велика різниця між непереносимістю та алергією полягає в тому, що непереносимість відчуває себе погано, але не дуже погано, ці недуги болять у моєму шлунку ... [...]"

Як ви змогли перевірити, тяжкість симптомів не підлягає диференціації, безумовно, у вашому особистому досвіді ви зустрінете людей з алергією, але які мають слабкі симптоми. І додає
"Коли хтось отримує алергію, він червоніє, у нього закінчується повітря ..." Це буде, коли вони отримають анафілаксію.

6:15 "Є продукти, які, оскільки вони мають багато поживних речовин і є здоровими ..."
З якого часу якість їжі вимірюється кількістю поживних речовин, які вона має?

[Дужки, щоб поговорити про краватку Федеріко, ти стискаєш йому руку з прикладом, і він бере тебе за руку]

7:25: Він каже, що не погоджується, що в одній страві є різні інгредієнти. Він не додає жодних аргументів. Звичайні, їх немає.

08:00: "Я думаю, що їсти швидко не здорово"
Мені смішно, що люди починають вірити у речі, які говорять про харчування. Чому б вам не проконсультуватися з дослідженнями або не переглянути рекомендації щодо охорони здоров'я?
Чи не простіше сказати «швидке харчування не рекомендується»? Чи потрібно додавати переконання, якщо є інформація, розроблена професіоналами?

08:05: "Тіло має порядок всередині"
Справді, тіло має порядок, але це не містичний порядок: воно організоване в тканини, системи, пристрої ... Але ця колекція слів, яку він додає нижче, - це емоційне та псевдонаукове багатослів’я, яке викликає порядок і гармонію.

08:28 "Тому краще не змішувати багато продуктів"
Все базується на вашому аргументі із замовлення, без обґрунтування на основі даних.
Я знаю, що можу придумати причини змішування продуктів: простота збалансування дієти, легше уникати недоліків, доповнювати амінокислоти різних якісних білків (уникати амінокислот при дефіциті), мінімізувати шкідливий вплив їжі (ефект "губки") клітковина на рівні кишечника), збільшують біодоступність мікроелементів ... (жиророзчинні вітаміни, мінерали ...)

8:40: [Боже мій! Момент]
Я вважаю, що цей розділ відображає сам себе, і правда полягає в тому, що він міг би дати 5 або 6 різних робіт. Федеріко розповідає про настільки модну дискусію про "гарячу і холодну їжу", цікавучись тим, що ця велика дискусія не має за собою наукової дискусії, і що ми цілими днями обговорюємо нові досягнення щодо цього.

Федеріко коментує медицину Гіппократа, тобто єдиний момент фізіології розмови - це давня гіпотеза, згідно з якою наше тіло було результатом 4 речовин: "крові, жовтої жовчі, чорної жовчі та мокроти". Я б сказав Федеріко трохи оновити.

Не залишаючись у цій єдиній архаїчній концепції, ми йдемо з невеликою кількістю східної медицини та інь і ян:

-"Я людина, яка має тенденцію до повільного обміну речовин, щоб утримувати рідину" Без коментарів.
-«Якби я був людиною, яка прагнула б… від цієї типової людини, яка якась суха, нервова, у неї мало-мало рідини, яка дуже волокниста… ця людина могла б використати щось трохи холодніше. Оскільки вам завжди потрібно шукати рівновагу, тоді кожен з нас повинен бачитися і говорити добре ...
-"Отже, якщо хтось холодний і напружений, це дуже ян, і вам доведеться трохи на це покласти"
-"Це воно"

-"Тепло прагне до центру і завжди регулює вас"
-"А якщо ти не любиш тепла?"
-"Отже, що потрібно спробувати, це змішати їжу"

Хлопчику, ми думали, що погано змішувати їжу за її словами! Тепер вам доведеться це робити, якщо ви не любите теплого.

"Крес-салат, салат з баранини та рукола досить теплі до гарячого [...] салату айсберга холодного"
Які критерії використовує класифікація гарячого та холодного? Тому що те, що здавалося температурою, зараз набуває іншого значення, і виявляється, що ці овочі майже гарячі незалежно від того, як ви їх готуєте.

10:54 [Тільки щирий момент розмови]
"Ну, що нам залишається вчитися"

Нічого додати, повністю погоджуюсь, їм є чому повчитися.

З іншого боку, у своєму блозі, на який я не збираюся давати вихідне посилання, ми бачимо, що це людина, яка, крім того, що говорить дурниці по радіо, каже, що погоджується з такою книгою, як The Prodigious Enzyme, його обгрунтування: "всі ферменти чудові" і "ферменти - начальство". Натомість я пропоную три огляди чудового Ензиму, один Сентінеля у своєму щоденнику "Що наука каже, щоб схуднути", той Мюле в "Натуральних продуктах" і той Хуана Ревенги в "Дієтолог загального".

З цього допису я висуваю претензію, апелюючи до осудності, ми не можемо допустити такого роду інформаційного сміття в наших ЗМІ, справді соромно, що ЗМІ, які мають намір поширювати медичні повідомлення, вдаються до людей без будь-якої жорсткості (і я наголошую на суворості Я жодного разу не говорив про навчання, що, якщо воно буде поруч, набагато краще) Зовсім інакше правильно передавати повідомлення без навчання, що можна зробити, і це роблять великі розповсюджувачі та журналісти.

Цей радіоепізод є плачевним прикладом малої наукової строгості, неконтрастної інформації та найгіршого з усіх: АНТИРОЗКРИТТЯ. Оскільки він не тільки не розкриває настанови з доказами, але і робить людей, які їх слухають, ідіотськими як за суттю (саме повідомлення не є дійсним), так і за формою (де-виховуючи його в критичному дусі).

Зробіть нам послугу, розповсюджувачі, вчені та населення, але перш за все, задумайтесь. - Чому ти не замовкнеш?