Я знайшов передплачене рішення лише на сторінці Adobe, є версія (можливо, старіша), яку буде встановлено (загальнодоступна реєстрація або я не знаю точно, як це працює)?

photoshop

Дякуємо всім за коментарі! (PS не повинен бути для мене, але виходячи з інформації, я спробую допомогти з донтами)

Коментарі

(bacsi2 | 17 листопада 2019 р., v - 14:48)

Наскільки мені відомо, CS6 є останньою версією до CC і не купується в Adobe з 2017 року.

Половина: для чого це буде використано? Замінний продукт також може бути придатним, наприклад Афінна фотографія (з точки зору фотографа, я не можу взяти участь у цьому, дуже симпатична) або Інтернет Photopea (я рекомендував це своєму колезі з продажу замість PS і використовую з повним задоволенням для проектування моліно/збірки/флаєра ).

(mt9 | 19.11.11, k - 16:41)

Відповісти bacsi2 Наскільки мені відомо, CS6 на… повідомлення

Photopea дійсно досить хороший, він знає напрочуд багато, для чого непрофесійні користувачі використовують фотошоп, варто перевірити, незважаючи на те, що домашній екран дуже потворний і є реклама:)

(arpi_esp v | 17.11.2019, v - 20:35)

торрент-сайти є будь-які:)

(secretx v | 201.11.11, год - 07:21)

Ви можете придбати це оптом, я думаю, йому рік:

ADOBE GRAPHICS SW NF ADOBE PHOTOSHOP CC MLP МНОГОЄВРОПЕЙСЬКІ МОВИ ПОДПИСКА НА ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

жати не питайте, їх не пишуть:)

Пекло порожнє, і всі дияволи тут.
-- Wm. Шекспір, "Буря"

(ibenny v | 18.11.2019, год - 07:28)

Але це так само дорого.

(secretx v | 201.11.11, год - 07:55)

Так, це законно, але я буду витягувати це з картки щомісяця. Я писав, що таке існує.

Пекло порожнє, і всі дияволи тут.
-- Wm. Шекспір, "Буря"

(KaTT | 18.11.2019, год - 21:04)

Згідно з моєю інформацією, це 1-річна підписка на Photoshop, вона може становити близько 90-100 тис. Форинтів, а потім, якщо минув 1 рік після активації, вона припиниться (можливо, через 1-2 тижні пільгового періоду), так що якщо ви не купуєте його знову, ви ніколи не можете розпочати його знову. Ви можете встановити його на 2 машинах, але одночасно він може працювати лише в 1 місці.

Ваших шансів мати Adobe CS6 достатньо, щоб звикнути до такої ліцензії. Це триватиме вічно (= доки це дозволяє MS), Win 10 також триватиме 64 біти.

(Пантера v | 18.11.2019, год - 22:06)

Залежить. Якщо достатньо 20 Гб хмарного сховища, план фотозйомки становить 12,69 євро на місяць, приблизно. 40 тисяч щороку. Я не пробував, але в принципі лише для читання термін дії передплати закінчився, принаймні в лайт-румі.

(Gelei v | 19.11.1919, k - 16:18)

За моєю інформацією, це 1-річна передплата на Photoshop, приблизно 90-100 тис. Форинтів

Ви тільки зробили двох із вашим обладнанням, де ви це бачили?:)

(KaTT | 19.11.1919, k - 16:42)

Редаговано: 19.11.11.19, k - 16:43

З мого пальця. якщо ні, з офіційного веб-сайту Adobe:

Одномісний додаток 33,99 доларів США = 10236,09 форинтів угорських форинтів * 12 = 122892 437 форинтів угорських форинтів

Зараз у продажу:

Одномісний додаток 24,99 доларів США = 7525,74 HUF * HUF = 90 352,515 HUF

Так, точна ціна становить 90-122 тис. Форинтів/рік, як компанія.

У світлі цього ви можете сказати, де ви придбали різну ціну, як компанія.:)

(Gelei v | 19.11.1919, k - 16:50)

Редаговано: 19.11.11.19, k - 16:52

Так, точна ціна становить 90-122 тис. Форинтів/рік, як компанія.

Чому компанія тут актуальна? Якщо вам не потрібні функції підприємства (див. Нижче), ви зможете придбати 1 індивідуальну ліцензію, і вони зможуть виставити вам рахунок-фактуру на ім’я компанії.

Покупка для команди? Просте у використанні управління ліцензіями. Виділена цілодобова технічна підтримка. Перегляньте всі бізнес-плани

ed: але виправте мене, якби це було тоді, коли ви його купили, оскільки Adobe має тенденцію часто змінювати конструкції.

(Коннор v | 18.11.2019, год - 07:47)

У мене є пам’ять (може бути FUD і неправда), що Adobe намагався зробити неможливим використання упакованих продуктів, які він придбав, для перенаправлення людей на CC.

Навіть якщо це неправда, певно, що купувати їх продукцію в коробках вже неможливо.

(тигр | 18.11.2019, год - 10:38)

І це не має сенсу, оскільки новинки доступні лише через CC.

(пірат | 18.11.2019, год - 10:52)

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Zahy v | 18.11.2019, год - 16:14)

Щось не зовсім кругле у цьому твердженні: Adobe Captivate 2019 зараз купується, і ми купуємо вічну версію. Тож точно, існує продукт Adobe, який доступний не лише як передплата.

(тигр | 18.11.2019, год - 19:43)

Або ви можете побачити, що для PS немає вічної ліцензії. Яке відношення до цього має Captivate?

(Zahy v | 201.11.11, h - 21:52)

Те, на що я відповів, не було зрозуміло (мені), що це просто PS. "Продукти Adobe" - якщо я добре запам'ятаю цю фразу. Подобається це.

(KaTT | 18.11.2019, год - 21:09)

Іншим продуктом може бути, продукти Adobe Creative Cloud постачаються лише в моделі підписки. Ціна лише фотошопу становить 25 євро/місяць. Інші програми коштують за цією ціною, але повний пакет усіх програм Adobe CC становить 63-70 євро/місяць, або близько 800 євро/рік.

Якщо ви знаєте про Photoshop, який зараз доступний, а не є передплатою, повідомте мене про це.

(Gelei v | 19.11.2019, k - 16:20)

adobe.com> Photoshop> придбати зараз

(тигр | 19.11.11.19, k - 16:37)

З слайдом a НЕ передоплата поруч із текстом: D

(Gelei v | 19.11.2019, k - 16:40)

Редаговано: 19.11.11.19, k - 16:42

Відповідайте без тигрового потиску

Ти і те, на що я відреагував.:)

Мій колега пише, що "євро/місяць", "вони йдуть лише за моделлю підписки", я думаю, він також говорив про підписку. Це просто не виглядало добре, це вже половина шляху.

(тигр | 19.11.1919, k - 16:48)

Отож, як ви це трактуєте?

"Якщо ви знаєте, що зараз доступний Photoshop, і у вас немає підписки, повідомте мене про це"

(Gelei v | 19.11.1919, k - 16:51)

Редаговано: 19.11.11.19, k - 16:51

Відповісти трюковий тигр Отже, ось як… повідомлення

Я уточнив ціни в першому абзаці. Я не сказав, що це не передплата, я навіть написав "/ ev". Ми цього не знаємо?

редагувати: спеціально для

Ціна лише фотошопу становить 25 євро/місяць. Інші програми коштують за цією ціною, але повний пакет усіх програм Adobe CC становить 63-70 євро/місяць, або близько 800 євро/рік.

(mt9 | 19.11.11, k - 16:55)

Ви маєте рацію, але це справді вводить в оману, як ви писали. Якщо ваш коментар вийшов дивним після прочитання коментаря батьків (а він тут вийшов дивним), гарно просто цитувати або згадувати те, на що ви реагуєте, щоб уникнути непорозумінь.

(Gelei v | 19.11.11.19, k - 16:56)

Правда, я пильно на це звертаю увагу, не думав, що це когось так турбує.

(тигр | 19.11.11.19, k - 16:55)

Так, і мені слід було прочитати трохи далі, що тоді добре якщо хтось НЕ знає, як підписатися. Я думаю, ти міг би перейти до Adobe/купити комбінований варіант самостійно, але ти можеш пояснити доказ: D

(Gelei v | 19.11.1919, k - 16:58)

"Ціна лише фотошопу становить 25 євро на місяць".
проти
"151,49 євро/рік" = 12,5 євро/місяць

Це було все. Не комбальд тул.

(blr v | 18.11.2019, год - 09:32)

Відредаговано: 18 листопада 2019 р., Год - 09:33

Якщо ви дотримуєтеся Photoshop за будь-яку ціну, а ваша підписка не відповідає, ви можете спробувати CS6 у програмі Software Deals, наразі понад 120 ПДВ: https://www.software-deals.com/adobe-photoshop-cs6/

Чому з точки зору функціональності це коштує більше, ніж, скажімо, Affinity Photo для десятої, я насправді не знаю.

І ніхто не знає, як довго він буде працювати, напр. На Catalina CC2019 та 2020 готові навіть розпочати, і будь-що на зразок Windows може трапитися в будь-який час.

(Додамо лише додати, що поточна плата за підписку на Photoshop (CC) становить приблизно останню офіційну ціну CS6 приблизно за 5 років, і я не міг уявити собі свою повсякденну роботу, якби мені все одно довелося працювати з CS6 - точніше: я пішов би вдвічі менше, маючи в 3-4 рази більше робочих місць, завдяки багатьом самовисуванцям "фотографів".)

(baloghge | 18.11.2019, год - 15:04)

Відредаговано: 18 листопада 2019 р., Год - 15:25

Можливо, ви плануєте використовувати PS на Mac, тож, мабуть, я скажу: Каталіна більше не використовує CS6, яка була останньою офлайн-версією. Я думаю, що це було 32-розрядне?

(blr v | 18.11.2019, год - 15:42)

Починаючи з CS4, існує 64-розрядна версія PS, але CS6 ще не продовжує це робити на Каталіні.

Мене найбільше дивують ті, хто наважився перейти на Каталіну під час CC, оскільки з цим багато проблем.

(тигр | 18.11.2019, год - 19:44)

Catalinan У мене є повний пакет CC. Яке питання?

(blr v | 18.11.2019, год - 20:15)

Відредаговано: 18 листопада 2019 р., Год - 20:16

Відповісти tigrincs Catalinan van CC повне… повідомлення

Немає питань, боже, збережи Макта.

(Більше для користувачів сторонніх плагінів.)

(тигр | 18.11.2019, год - 21:30)

(blr v | 18.11.2019, год - 21:54)

Відредаговано: 18 листопада 2019 р., Год - 21:54

Відповідь тигринкам Яртаку: Повідомлення Д.

Я, наприклад, Я не використовую вбудований угорський роздільник в InDesign.