Мартула просунувся 12.11.2008 18:05
Восени я збираю в Захор’ї зеленоклюв (Tricholoma equestre), якого в народі називають поросям. Найчастіше готую і вживаю з нього чудовий суп. В атласі грибів на цьому веб-сайті цей гриб представлений як відмінний їстівний гриб.
Але яким було моє здивування, коли я кілька днів тому купив у Павла Шкубля Великий атлас грибів і виявив у ньому Čírka zelenasta, класифікований як отруйні гриби (с. 168), які викликають шлунково-кишкові отруєння, а також отруєння, спричинені імунною реакцією та утворення антитіл.
Як можливо, що в одному атласі Зелянка вказана як чудовий їстівний гриб, а в іншому - як отруйний?
rufuss просунувся 12.11.2008 18:27
Мартула просунувся 12.11.2008 21:10
Я уважно прочитав дискусію 31 грудня 2007 року на тему: "УВАГА. Ще один підозрілий гриб з кола фаворитів", і мені було ніяково: споживати чи не споживати?
З огляду на факти, що мали місце у вищезазначеному обговоренні, не було б шкідливо виправити інформацію про "чудовий їстівний гриб" в Атласі грибів на цьому сайті, принаймні в тому сенсі, що гриб їстівний, але може спричинити шлунково-кишкові отруєння у деяких чутливих людей, а також отруєння, спричинені імунною реакцією та утворенням антитіл.
rufuss просунувся 12.11.2008 21:43
Саме так я реагував рік тому, коли дізнався про це, і не споживаю його точно
фугі 12.11.2008 19:50
з погрозою, я завжди гортав новий атлас грибів, подібні речі, приблизно через 10 років
Я також з'ясував, що те, що я зібрав за допомогою 1 атласу, було близько 10р. отруйний - це розвиток подій, можливо, він буде таким же, як і з кавою - спочатку він був смачним, згодом небажаним, а сьогодні знову здоровим, щось може бути пов’язано з так званим людським фактором, і щось на основі атласу було звертається
rufuss просунувся 12.11.2008 21:42
так, це розвиток подій, але я б не дуже порівнював гриби з кавою. На мою думку, кава більше стосується бізнесу, ніж рослинний жир - масло, масло - мазь тощо. оскільки гриби - це область, яка постійно досліджується, і багато разів здивує навіть самих експертів, які це виявили. це один із здивованих. отже, я так це розумію, якщо я помиляюся, будь ласка, виправте мене
J. Č. міколог, атласар, модератор 13.11.2008 08:03
Я завжди інстинктивно уникав лампочок як підозрілого роду. Думаю, я скуштував зелену лампочку в банці, але відтепер волію ні.
Ігор Атласар 19.11.2008 10:50
Я волів би уникати майже всіх грибів, але не дуже, я б не клав лампочку в рот. Це абсолютно марно.
Міколог Пекосек 13.11.2008 09:09
Нещодавно я десь бачив про це статтю, мабуть, у «Мікологічних збірках». Вирішено, чи існує 2 різні види, один із листяних лісів, а інший із хвойних порід. А саме, отруєння реєстрували лише з плодових тіл хвойних лісів.
Мартула просунувся 13.11.2008 10:03
Я збирав цю Чіровку роками виключно лише в хвойних (соснових) лісах, і, незважаючи на те, що я її споживаю роками, я не помічав жодних проблем зі здоров’ям, але ніхто ніколи не знає про це. так що я, мабуть, закінчу споживати його.
Мачік 13.11.2008 15:56
Під час отруєння зеленню Чирівки жертви переїдають її кілька днів поспіль.
Гриби - це «делікатес», і тому їх слід використовувати на кухні. Сирі гриби взагалі не можна їсти через небезпеку лямбліозу/лямбіозу /.
фугі 13.11.2008 19:59
просто "казка", криза їм ніколи не боляче?
Мачік 19.11.2008 09:07
J.Pol. atlasár, міколог 16.11.2008 15:01
У Франції все було навпаки. У нашій країні його збирають для їжі в соснових лісах протягом багатьох років (наприклад, Південна Моравія) і без наслідків. Але навіть незважаючи на це, я волів би цього уникати, там багато смачніших грибів.
Міколог Пекосек 16.11.2008 20:42
Розумієш, ти намагаєшся це пам’ятати, але коли є 2 варіанти, завжди діє навпаки.
Міколог Пекосек 16.11.2008 20:47
Тож інакше
Петр Пумр: Мик. Праці 2/2008:
". Симптоми отруєння, про які йдеться, виникли після споживання дичини з району південної Франції - Бордо, тобто з місцевостей прибережних піщаних соснових лісів".
ladislavsevcik 16.11.2008 08:24
тож за вашою пропозицією я дозволив собі змінити інформацію в атласі. Я перетворив це на неїстівне.
Мартула просунувся 16.11.2008 13:04
Дякую. Подивившись Атлас на цьому сайті, я дізнався, що ви змінили "Відмінний їстівний гриб" на "Неестівний гриб". Але в колонці "Значення" він зберіг оригінальний текст: Це чудовий їстівний гриб, придатний для супів і як інгредієнт різних м'ясних страв. Хоча в колонці "Примітка/Цікаві факти" він зазначив, що це спричиняє певні алергії та різні отруєння у сприйнятливих людей, але я відчуваю, що така змінена інформація про цей гриб в Атласі на цьому веб-сайті ще більше збентежить і поставить перед дилемою, чи Чірка зеленуватий смачний їстівний гриб або він неїстівний.
extremica atlasár 16.11.2008 13:23
І ти не зробив би щось за моєю ініціативою? Я вражений тим, хто може втрутитися в атлас.
Мартула просунувся 16.11.2008 14:14
Мені шкода Маріан,
Я цього не хотів, і навіть не мав наміру, щоб хтось втручався в Атлас на цьому сайті за моїм спонуканням. Я просто хотів пояснити, чому Зелену в одному атласі представлено як чудовий їстівний гриб, а в іншому - як отруйний.
extremica atlasár 16.11.2008 14:20
Вибачте, Марта, але я відповів не на ваш пост, а на сім’ю Шевчиків. Ви ініціювали це, і це добре (хоча дискусія на цю тему вже відбулася). Але це неправильно, якщо після попередньої дискусії більше "старших користувачів", які мають на це право, не дозволили собі щось переписати, раптом приходить якийсь Ладислав Шевчик і робить це. І він навіть зробить це як 6-річний!
J. Č. міколог, атласар, модератор 16.11.2008 16:13
Я також хотів би знати визначення терміна "старший користувач". Після сьогоднішнього дня мене це якось не турбує, чому їх немає 350.
oldo міколог, головний модератор, atlasár 16.11.2008 18:20
досі я не з'ясував, наскільки правомірно ця людина втрутилася в атлас. Від кого він уповноважений переписувати, додавати тощо. Це вражає
IgorK atlasár 16.11.2008 20:11
Я згоден, крім того, оскільки зараз це змінилося, це дуже заплутано.
extremica atlasár 16.11.2008 20:44
Мені було б дуже цікаво (і, думаю, не тільки мені), скільки таких "старших користувачів" на сайті. Якщо це системна помилка, я її прийму. Але якщо хтось скаже мені, що цей "стаж" заслужений (і це, мабуть, не буде поодиноким випадком), тоді я не знаю, що у мене є, і нам слід про це подумати.
Ігор Атласар 19.11.2008 10:57
Перш за все, я визнаю, що мав можливість редагувати тексти в атласі (не знаю, чи все ще є). Але я не наважився. Виправити орфографічну помилку можна лише там і там. Якщо хтось хоче щось переписати в атласі в тексті, про це повинні знати кілька людей. Принаймні Янко Червенка. Тільки після затвердження він міг туди поїхати. Без цього це, мабуть, не було б правильно.
Ігор Атласар 19.11.2008 10:58
І я спробував - я все ще маю право переписати те, що хочу. Сподіваюся, я ніколи не напиюся і не перепишу xixixixixixixí.
extremica atlasár 19.11.2008 11:04
І це те, про що був Ігор. Старший користувач, ймовірно, має ці параметри автоматично. Було лише питання, хто із "старших користувачів" стане "активним".
Ігор Атласар 19.11.2008 11:12
Так! Я збираюся швидко все видалити
extremica atlasár 19.11.2008 11:16
Не потрібно постити. Повільно це робить той самий ефект.
extremica atlasár 19.11.2008 08:57
Вибачте, але мене викрали. Я хочу вибачитися перед Ладиславом Шевчиком. Він не редагував інформацію в атласі як 6-річний. Я дуже скучив за цим. Він зробив це як 9-річний фазан. Як 6-річна дитина, він зараз мовчить! Спасибі за розуміння.
IgorK atlasár 19.11.2008 11:18
може, він йому зашкодить і приїде сюди лише кілька разів. атласи можна редагувати лише раз у раз.
extremica atlasár 19.11.2008 11:22
Можливо, це неповний робочий день фіксатора атласу.
IgorK atlasár 19.11.2008 11:23
Це цілком можливо, я чув, що це не добре оплачувана робота і вимагає самопожертви.
extremica atlasár 19.11.2008 11:28
Що ти думаєш Ігоре. Чи буде достатньо того, що ми тут зняли, щоб хтось помітив і щось «сталося»? Тому що у мене справді інший робот.
IgorK atlasár 19.11.2008 11:31
miroperniš 19.11.2008 15:07
Цього потоку достатньо грамотно видалити
extremica atlasár 19.11.2008 15:41
Ви також скажете нам причину?
Радос3берний 19.11.2008 16:04
Ну, я б сказав, що Міро отримав право втручатися в атлас чисто «словацьким способом». Для дружби, сімейного бізнесу, сторона бекону, сливовиці. ВООЗ? Є багато можливостей.
serpico atlasár 19.11.2008 16:33
Старий гірський вовк зазирнув на "те", і рот спонтанно розкрився, а ікла стирчали.
Радос3берний 19.11.2008 18:00
Вибачте, друкарська помилка! Це було для Шевчика!
serpico atlasár 19.11.2008 18:08
Радий, і здогадайся, кого мав на увазі серпіко?
miroperniš 19.11.2008 16:31
Все, що я можу тобі сказати, це те, що я забув про смайлик наприкінці.
extremica atlasár 19.11.2008 18:07
Я запитав, чи скажете ви нам, а не мені.
Аманді просунувся 19.11.2008 21:00
І чому його слід видаляти? це правда, що було описано тут. Це помилка системи, лише певні люди повинні мати можливість втручатися в атлас. Наскільки мені відомо, Роланд над цим вже працює. Щоб Роланд знав, яким людям надати це право, він повинен бути впевнений на 100%.
serpico atlasár 20.11.2008 02:21
Як я іноді кажу «вдома», я перестаю думати про щось,
як я вже казав Ігоре, інформація мало заплутана, тут стосується "гри" на махрі, і навіть ланцюжка чувака, що всі надсилають її на ри. що він тут "капо", і хто це насправді?
"дзеркальний" об'єктив ?
SauceBox 19.11.2008 13:08
для повного і для меню Ватикану
Радос3берний 16.11.2008 20:10
З тих пір Швець та Ви змогли втрутитися в атлас?
Еміль_1 16.11.2008 13:19
Хороший день!
Тож про себе. Як радіолокаційний технік у Брно,. Б.А. (мені більше 60 років) Я збирав гриби, клав на кухню і одружений колег - трупа немає. Зараз садівник і няня.
Але до суті.
Порося, що дратує? Нісенітниця (3 місяці навчання на комп’ютері: Вроцлав, Казань, Москва, Мінськ) і особливо вірмени в Єревані згадали про такі гриби, „що, як кажуть, вони чудові в потенції!”.
.
Тож відповідайте керівникам!
J.Pol. atlasár, міколог 16.11.2008 14:54
В околицях Ходоніна зелень (морська свиня) цінує більше, ніж білі гриби. Її там збирають майже масово і поки що без наслідків. Я також читав різні статті про токсичність цього виду, переважно з Франції, Польщі та Данії. Ще не підтверджено наочно, чи це той самий тип лампочки, який збирається в нашій країні. Я спробував це особисто, і це непогано. Однак я не збираю його для вживання в їжу, оскільки плодові тіла повні піску і позбутися від нього не представляється можливим. Особисто я віддаю перевагу голубкам і каштанам. Можливо, пурпурова лампочка шкідливіша для здоров’я, ніж капуста, про це вже писали. В даний час обговорюється токсичність деяких типів ящиків та предметних стекол. Врешті-решт, навіть звичайна чародійка та чарівниця здавна вважалися їстівними видами. Напевно, нам буде цікаво, що буде чи ні буде зібрано через 20 років.
J. Č. міколог, атласар, модератор 16.11.2008 15:41
Джерело: агентство JPP?
Мачік 19.11.2008 10:05
Я не знаю, чи не було б доречним нарешті закрити дискусію щодо поросят. De mortuis nil nisi bene, але якщо інваліди на півдні. Гриби як такі, на відміну від пива, не належать до основної їжі/Grundnahrungsmittel/.На кухні їх використовують переважно для ароматизації
страви або певні види паприки тощо. Я не хочу розпочинати нову дискусію, але точно
багато хто знає про спорідненість певних видів до важких металів. В іншому випадку на сев. півкулі без наслідків їдять поросят сорго.
P.S.Ko любить відвідувати японську фугу?
P.P.S. Я трохи розчарований тим, що ти не зробив мене старшим користувачем.
вони бачили мене, вони повинні визнати, що я старший, і насолоджуватися, до біса, так що я знаю.
serpico atlasár 20.11.2008 04:00
Насолоджуйтесь не в межах певної міри. вірте напрямку пекла, зустрічайте істу.
vrutcan 10.11.2014 20:23
Нікотин 11.11.2014 13:28
Китайські вчені не рекомендують вживати не тільки T.equestre, але і T. terreum.
Букі 11.11.2014 08:32
Я не зовсім розумію цитування поточного запису mycoweb.com без коментарів. це мало бути щось у стилі "блаженного невігластва"?
vrutcan 11.11.2014 09:35
Я не додав коментар, лише переклад дивний, але ви можете здогадатися.
Зараз я проконсультувався з продуктами харчування цього гриба з другом з Іспанії
вони його також їли, але потім у людей Франції виникли труднощі, отже, і вони
mycosity не рекомендує вживати цей гриб тим, хто вживав його в Іспанії
вони не зазнали труднощів з його споживанням, але тим не менше вони видали рекомендацію не вживати його.
Пішки 11.11.2014 09:24
. У мене там досі є неясність. М’язовий пігмент, який закупорює протоки нирок, повинен виділятися в скелетних та серцевих м’язах. Якщо порося вживають лише зрідка і в невеликих кількостях, чи не виділяється барвник? Чи є викид самого барвника небезпечним, чи він закупорює канали в нирках? Можливо, я не правильно зрозумів, не знаю, але мені це нудно в голові.