Існує стереотипний образ, який ІТ-фахівці тренують на оксюмороні. Одним із випробувань цього є тест Купера, де потрібно пробігти якомога далі протягом 12 хвилин. З віку та зустрічі на озері буде зрозуміло, який ваш фітнес-статус.

2014 субота

Тож підберіть взуття та секундомір, натисніть на нього протягом 12 хвилин, а потім опублікуйте свої результати: озеро, вік, кооператив (див. Посилання вище)

Коментарі

(p2pking | 31.10.2014, p - 20:34)

Мій рекорд 15-16 років - 5,5 років і невеликий.

Ну, а з командою, що працює, це було в середньому;)

Зараз, можливо, 3 підуть.

(VincentV | 31.10.2014, с - 20:54)

Ви впевнені, що правильно пам’ятаєте?:)

(sj | 31.10.2014, с - 21:12)

Відповідь VincentV Ви впевнені, що пам’ятаєте?:) повідомлення

згідно статті Вікіпедії, світовий рекорд становить близько 4750 метрів. 15 евестол 4400 не є слабким, особливо якщо це був лише середній показник на пізній сніданок.;-)

(VincentV | 31.10.2014, с - 21:17)

4400+ - невеликий, тож, можливо, він вказаний на wikipedian:)

(Ineteq | 31.10.2014, p - 22:00)

Відповісти VincentV 4400 + - це невелике повідомлення, тому повідомлення

За моїми спогадами, стандартна довжина бігової доріжки - 400 м, а не 800, тому тут може бути бібі:)

(VincentV | 31.10.2014, с - 22:54)

Відповісти Ineteq За моїми спогадами, твоє повідомлення

Тоді зверніться до категорії "дуже погано":)

(zhali | 31.10.2014, с - 20:50)

Ми повинні пробігати 2000 метрів щороку. (специфікація робочого місця)
На жаль, я типовий ІТ-фахівець,/ледачий/саме тому цього року я закінчився об 11:39 без жодної підготовки цього року.

Я думаю, що це вписується в Добрий чи, можливо, Середній.

(GES | 31.10.2014, с - 20:53)

Ти дурний? Думаю, я загинув би!

(sj | 31.10.2014, с - 21:18)

не здавайтесь, ви можете це виправити в іншому тесті:-)

(VincentV | 31.10.2014, с - 21:08)

На жаль, я перебігаю як свіжий тато, але як тільки повертається старе поріз колеса, або, принаймні, будь-яке порізане колесо - навіть якщо старе немає:) - я починаю бігати знову.

Коли я зупинив архіпелаг, 2250 м вийшов би з моїм кращим часом (у віці 34 років), але оскільки я провів темп на 10-15 км, можливо, це зайняло б більше 12 хвилин.

Отже, добре-середнє (десь лише заздалегідь, див. Вище).

(Mauzi v | 31.10.2014, p - 21:03)

Найгірше для організму - це раптово велике навантаження. Вправляйтеся лише поступово! Якщо ви займаєтеся сидячою роботою, не займаєтеся спортом, не думайте про те, щоб їхати відразу без будь-якого прецеденту.

(sj | 31.10.2014, с - 21:08)

Відповісти mauzi На повідомлення вашої організації

правильно, я теж хотіла їсти. Бару не потрібно негайно катати горщик. Купер також писав щось подібне, якщо ви не можете бігати безперервно протягом 12 хвилин, тоді цей тест не підходить для оцінки вашого стану фізичної форми. Результати бару в цьому випадку такі: локшина.;-)

(sj | 31.10.2014, с - 21:05)

мій власний результат у неділю: 2650, 41, дуже добре

(dap | 31.10.2014, с - 22:58)

Не спеціально для бігу Купера, але 2,64 км зібрався за 12 хвилин у віці 34 років. На жаль, це 2-річний результат, оскільки минулого року я в основному займаюся, що шкодить бігу/кардіо, але я нічого з цим не досягаю; якщо світло падає під хорошим кутом, здається, можливо щось є, а може, ні.:)

(akion | 31.10.2014, с - 22:15)

Тест Купера ні до чого не підходить, оскільки він не враховує статури людини (будь то переважно аеробний чи анаеробний) або стан інших груп м’язів (наприклад, плечі, руки, м’язи тулуба, м’язи спини?).
У школах їх також змушують лише тому, що Джокоба не повинен турбуватися про фігню, поки він слинить Національний спорт.

(sj | 31.10.2014, с - 22:31)

-1, тест дає хорошу оцінку серцево-судинної системи. На них також краще звернути увагу, оскільки у «цивілізованому» світі провідними халялами є задуха двигуна. Тож варто боротися з милями.

Але наступний обстежувач протестує ізомер, ви можете виправити його там;-)

(hrgy84 | 01.11.2014, субота - 03:01)

Відповідь sj -1, гарне повідомлення від тесту

Так, але серцево-судинну систему можна підтримувати не тільки бігом, але і кількома видами тренерів. Немає причинно-наслідкового зв'язку між двома згаданими нижче речами, збій у тесті Купера не є автоматично проблемою.
--
Хто прагне, куди полетить голуб, сумуватиме тут за скарбом:

(sj | 01/11/2014, сб - 09:44)

тест Купера схожий на лакмусовий папір: не червоний папір робить папір кислим, а папір стає червоним, оскільки папір кислий. Тобто, ви отримуєте результат karesz на тесті Купера, тому що не знаєте знання (це фраза вибита знанням?) Або серця. Твоє нетреноване серце може накачати лише трохи, тому ти можеш накачати лише невеликий такт 1 кидком, і тому тобі доводиться бити набагато швидше, ніж якби ти зібрався краще, і ти міг би подути більше ударів за 1 біг. Але серце не здатне працювати на будь-якій частоті. Я прочитав історію про те, що газета піднялася на промо-поїзді на американських гірках, і кінець 1-2-хвилинної поїздки вже був мертвим. Не випадкова катастрофа, але стрес, викликаний американськими гірками, не захопив його серце.

До речі. "не просто запущена" частина відповідає дійсності, "більше половини типу" залежить від цього. Окрім бігу, найкращими аеробними тренерами я вважаю їзду на велосипеді та плавання. Цікаво, що традиційна важка атлетика насправді не впливає на них, тож ви можете бути згорнутою твариною і лайно, якщо вам доведеться трохи побігти за автобусом.

(wrs v | 01/11/2014, сб - 13:26)

Я не знаю, чому дивно, що важка атлетика не впливає на них, коли ти просто кажеш, що це не аеробні тренування. Скажімо, більшість тих, хто кидає це на силових тренуваннях, схожі на божевільного хробака чи округле хобі і можуть все проклято добре пояснити. І тест Купера насправді ні до чого не підходить, він більше не використовується в місцях, що мають значення для опитування. Найкращою і природною аеробною вправою є інтенсивна ходьба.

(sj | 01/11/2014, сб - 14:23)

ви розумієте, я сперечався з hrgy84, що не всі типи навантажень тренують серце та кровообіг. Якщо ви вважаєте, що тест Купера «ні до чого не підходить» (з чим я не згоден), вам слід сказати кращий (і, можливо, простий у реалізації) тест. Все це все одно не потрібно сприймати всерйоз, а скоріше після власних результатів - припускаючи, що ваша розподіл дає позитивне число:-)

(wrs v | 01.11.2014, субота - 15:25)

Хтось може мати хороший кровообіг і витривалість, навіть якщо вони не мають успіху в тесті Купера. Він вимірює свого роду навантаження і визначає, скільки ви можете пробігти за 12 хвилин. Так багато і не більше. Знову ж таки, я не кажу, що біг не покращує кровообіг або витривалість.
Я не сприймаю це криваво серйозно, але ти підняв тему, і я поділився своїми думками щодо неї. Перевірка, будь то м’язова сила чи витривалість, дуже проста: прогресивність.

(sj | 01.11.2014, сб - 15:33)

Відповісти wrs Може бути чимось хорошим повідомленням

Мені цікаво, який вид спорту/навантаження зробить вас добре циркулюючою людиною, але ви пропустите тест Купера.

(wrs v | 01.11.2014, сб - 17:13)

Будь-який вид спорту, який вимагає м’язової роботи, розвиватиме обидва. Для кругообігу, як я вже писав, я вважаю, що найкращим для звичайних людей є інтенсивна прогулянка, але я б також перерахував тут їзду на велосипеді та біг підтюпцем. Для витривалості ви найкраще виглядаєте в боксі, натиснувши кілька раундів комбо "два удари, два гачки", ви раді, що ви живі. Я думаю, що звичайна людина повинна робити тренування з навантаженнями два рази на тиждень, будь то тренування з обтяженнями, кросфіт чи пахви, існує тисяча видів, і три рази на тиждень якесь кардіо (ходьба, піші прогулянки, їзда на велосипеді, біг підтюпцем, спінінг, що типу домену, існує тисяча або близько того).

(hrgy84 | 01.11.2014, субота - 22:09)

Я б змінив ситуацію: тому що, скажімо, хтось непридатний наважитися на тест Купера через свої леза (бігати безперервно протягом 12 хвилин), наприклад, тому що басейн не вимагає здорових ніг. Отже, якщо хтось не проходить тест Купера, у нього може бути гарна ідея.

"Купер також написав щось таке, що якщо ви не можете бігати безперервно протягом 12 хвилин, то цей тест не підходить для оцінки вашого стану фізичної форми. Результати бару в цьому випадку такі: локшина. "

Тест Купера - нісенітниця, оскільки він не є лакмусовим папером, а лише смакує рідини, якщо він кислий, це безпечна кислота, інакше ні.
--
Хто прагне, куди полетить голуб, сумуватиме тут за скарбом:

(tibyke | 31.10.2014, с - 23:36)

вирваний із вівторкового тренування на 12 хвилин:
3200 м, це квазі дуже добре, але якби це був просто бондар, я думаю, він би пішов на 3600-3800, ти міг би піти.

(sj | 31.10.2014, с - 23:39)

без віку ці цифри просто входять в ефір:-)

(mzn v | 01/11/2014, сб - 09:12)

Тому що? У якому віці не дуже хороша категорія?

(sj | 01/11/2014, сб - 09:22)

ви бачили смайлик, так?

(Сафі проти | 01.11.2014, сб - 07:57)

Коли мені було 18 років, мені було 3030 метрів, з тих пір я не бігав, але ось так мені йти зараз.

(sj | 01.11.2014, сб - 09:04)

шість, якщо вам не виповнилося 18,1 року, це може бути не більш бажаним.

(hrgy84 | 01.11.2014, субота - 09:17)

не бігав! = не навчений.
--
Хто прагне, куди полетить голуб, сумуватиме тут за скарбом:

(Сафі проти | 01.11.2014, сб - 21:20)

Я люблю бігати макс після футбольного м'яча, тому останнім часом не міряв:-) Я люблю тренуватися у відповідь, і я теж тренуюсь. Я думаю, що зараз у мене набагато краща форма, ніж мені 18 (мені все одно буде 30)

(saabi v | 01/11/2014, сб - 08:11)

З цими колінами і понад 120 фунтами я б не змушував цього. Чи немає іншого тесту? (У мене є гиря 2х1 годину на тиждень і спінінг 2х1 годину на тиждень, хоча останню іноді пропускають, тому я б більше не називав себе повністю пом'якшеним)

(sj | 01/11/2014, сб - 09:21)

але, буде ще одне випробування: брехливі маси. Я теж шукаю електронну таблицю для цього, а потім відкриваю інший допис.