зменшують

Європейський Союз має проблему, яку він повинен вирішити. Скорочення викидів, яке вимагає законодавче регулювання, ускладнене багатими європейцями. За даними Oxfam, загальний обсяг викидів в ЄС впав, головним чином через бідніші верстви населення. Однак багатіші жодним чином не обмежені, і викиди за той самий період зростають.

Поділіться

Аналізи та експертні дослідження Oxfram та Стокгольмського інституту навколишнього середовища вказують на тривожний факт - різне виробництво загальних викидів залежно від соціального статусу населення ЄС. Хоча це природна справа через різну діяльність, проблема полягає в тому, що 10% найбагатших європейців відповідають за 27% загальних викидів вуглецю. Стільки ж викидів виробляє вся найбідніша половина населення ЄС. Якщо піти ще далі, 1% найбагатших європейців відповідають за 7% загальних викидів.

Середній клас, який Oxfram вважає європейцем з річним доходом від 20 000 до 40 999 євро, пристойно робить це. Він відповідав за менше половини викидів і зменшив викиди на 13% за звітний період. Однак бідні громадяни ЄС зробили найбільше для покращення атмосферного повітря, зменшивши загальні викиди на 24%.

Чим менше дизельних автомобілів, тим вищі викиди. Рівень СО2 зростає

  • Ваш LIPAVSKÝ
  • Новини 12 40

Зайва підтримка індивідуальної мобільності винна у високих викидах у Словаччині, вважає ЄС

  • Ваш LIPAVSKÝ
  • Новини 10 14

Обмежте розкіш і забороніть позашляховики!

Oxfam закликає ЄС втрутитися і використовувати Зелену угоду для боротьби з нерівністю у скороченні викидів CO2. "Лише бідніші європейці забезпечили зменшення викидів вуглецю в ЄС, тоді як найбагатші насолоджуються вільним водінням", - попереджає Тім Гор, відповідальний за кліматичну політику в Oxfam, але продовжує безкомпромісно і висловлює своє обурення дивовижним викиди від найбагатших європейців зростають протягом 30 років. "Настав час заборонити великі позашляховики, посилити податкове авіаційне паливо, нарешті інвестувати в громадський транспорт і створити мільйони гідних робочих місць", - говорить Гор. Повітряний та автомобільний транспорт складають до 40% загального виробництва СО2 у групі найбагатших людей. Стокгольмський інститут вказує на відмінності між державами-членами. За повідомленнями, 10% найбагатших німців, французів, італійців та іспанців виробляють такі ж викиди вуглецю, як і все населення 16 країн-членів ЄС.

У світі така сама проблема

Однак у світі також виникають проблеми з вуглецевим дисбалансом у групах з різним соціальним статусом. За повідомленнями, 10% найбагатшого населення світу генерує до 52% усіх викидів вуглецю. Ще більш шокуючою є інформація, що 1% найбагатших людей на планеті генерували стільки викидів СО2, скільки вся бідніша половина планети.

Хоча подібні звіти та інформацію потрібно сприймати з певною обережністю (їх реальна перевірочність фактично дорівнює нулю), правда полягає в тому, що багатші люди більше обтяжують повітря планети своїм надмірним споживанням. ЄС рухається, бо його уповноважені повинні знайти баланс між економікою та захистом повітря, бо, як показує життя, гроші завжди на першому місці. Однак заборона на великі позашляховики починає обговорюватися все частіше і більш серйозним голосом. Ми побачимо, як врешті все це вийде.

ЄС хоче до 3030 року на дорозі до 30 мільйонів електромобілів. Також примусово, якщо потрібно

  • Ваш LIPAVSKÝ
  • Новини 103 39

Електричні машини виробляють більше твердих частинок, ніж звичайні машини, попереджає ОЕСР

  • Ваш LIPAVSKÝ
  • Новини 5 32

Ваш LIPAVSKÝ

- більше статей автора
Сховати 29 коментарів

Габо 05.01.21 12:32

Хто-небудь пояснив мені, що він все ще має з великими поганими позашляховиками? Ці MP Sclass та A8 ідеально довго їздять на 6л? Знайдіть те, що він стверджує, і виявіть, що він також не сидить у Prius

Оподатковувати авіаційне паливо - це чудово, коли я витрачаю 800 євро на відпустку, тож 50 євро на авіаквитки - це різниця, особливо для багатих браво. І якщо хтось летить на роботу, він буде продовжувати літати. Щоб встановити когось із здоровим глуздом, ці ідеї знову заберуть лише бідність

Takuzlenrealita 05.01.21 13:59

Тенденція @Gabo SUV розширила кожну категорію, а не лише "5 метрів", тож проблема точно в цьому. Що у вас є, і тому це вас так турбує: D
Я просто читав статтю про заборону продажу автомобілів внутрішнього згоряння (у 27 країнах) і згадав там, що в 3 штатах США вони будуть купувати електромобілі лише для міських/штатних автопарків. Відділи, крім співробітників міліції, рухаються в подібному напрямку, оскільки вони вже економить на цьому (це випливає з двох різних тестів). Отже, мова не тільки про екологію, але і дешевше без субсидій, а якщо цього не робити, це буде марною тратою грошей платників податків.
Я також згадаю, що в штаті Массачусетс, де в даний час 42% електроенергії припадає на вугілля лише в першому турі з 20 сонячними фермами, це створить 7% державного споживання електроенергії, тож за 6 раундів воно повністю замінить вугілля (і так, буде більше раундів). Ця ж причина - це дешевше.
І бонус - оскільки ми знаємо, що справа не лише у викидах від транспорту, ще одним великим емітентом є м’ясо. І це також зазнало великої віхи, оскільки продаж м’яса стовбурових клітин був дозволений вперше. Думаю, його буде продавати в Сінгапурі німецька компанія з 30% домішкою білка квасолі Мунга.
А Solar Food вже має випробуваний білок, виготовлений з повітря, електрики та води, який має набагато менший вплив, ніж рослинні білки.

Дебо 05.01.21 14:12

@Takuzlenrealita Чому б вам не пригоститись?

Takuzlenrealita 05.01.21 19:30

@Debo debko, той факт, що тобі нема чим потіти і замість того, щоб просто щось ляпати - це не багато.

Дебо 06.01.21 17:14

@Takuzlenrealita Ви пишете тут вульгарність, що вони збираються замінити вугілля сонячними батареями. А вночі вони будуть сидіти при свічках і читати книги.

Дебо 06.01.21 17:17

@Takuzlenrealita Ви пишете тут вульгарність, що корова є проблемою викидів. Тоді це проблема антилоп, жирафів, бізонів, оленів взагалі та всіх парнокопитних. Яка частка великої рогатої худоби в загальній популяції парнокопитних та однокопитних? Або ми вбиваємо не тільки корів, але й оленів, кабанів, антилоп, жирафів, яків та все, що пукає в екології? Ви, еко-терористи, справді розквітаючі інтелігенції.

Takuzlenrealita 06.01.21 20:00

@Debo Debo, отже, ти мега, і ти справді засмучений. Знову ж таки, ви просто демонструєте, що коментуєте те, про що ви абсолютно не уявляєте.
Тварини в природі є (були) частиною природного циклу.
Люди становлять 36% ссавців, але наша худоба становить 60% ссавців, дикі лише 4%, оскільки наша цивілізація знищила 83% диких тварин. Тож те, що ми іронічно відзначили, робимо дуже давно.
70% птахів у світі - це наша домашня птиця - вона росте найбільше
Ми щорічно вбиваємо 80 мільярдів тварин, у цілому за останні 50 років споживання м’яса вдвічі збільшилось (на душу населення, оскільки популяція зросла, навіть більше в цілому)
30% незамерзлої частини землі використовується на корм тваринам. Корови становлять 10% парникових газів.
Загалом, це дуже неефективний спосіб отримання харчування (я б порівняв це із вирощуванням зернових культур для перегонки спирту для транспортування), навіть при переробці це справді катастрофа, і навіть чисте м’ясо не виграє, хоча, на щастя, ми маємо дещо кращі правила в Європі .
На щастя, вже існує купа рослинних альтернатив, які можуть повністю замінити його в галузі харчування, а для м’ясоїдних тварин, безумовно, буде достатньо якісне нелеговане культивоване м’ясо, яке можна вирощувати за ціною. І вирішить ринок.

Patoo97 06.01.21 20:02

@Debo Цікаво: 90% загальної ваги тварин на землі - це худоба. Тож вплив буде величезним. Тому сьогодні перехід на рослинну дієту вважається набагато ефективнішим, ніж обмеження руху.

Takuzlenrealita 06.01.21 20:36

@ Patoo97 точно, за вагою це навіть більше, але я думаю, що лише у тварин, а не у тварин взагалі, оскільки комахи та мікроби утворюють багато речовини. Це було виявлено після того, як ми краще зрозуміли земну кору та океан і скільки там живе.

Я знайшов одне дослідження з цілої біомаси
https://www.pnas.org/content/115/25/6506
80% рослин, 15% бактерій. гриби відпочинку, археї, протисти, тварини та віруси
І я виправлю, що тваринами вважаються лише багатоклітинні, тобто не одноклітинні та найпростіші.
Але цієї картини досить, щоб зрозуміти
https://www.pnas.org/content/pnas/115/25/6506/F1.large.jpg?width=800&height=600&carou.
Люди 0,06Gt
худоба 0,1Gt
дикі ссавці 0,007Gt
дикі птахи 0,002Gt
І я додаю з цього, що це будуть навіть не 90% тварин, а лише наземні або суто ссавці, оскільки риба становить 0,7 Гт, і вона не вміщується.

Patoo97 06.01.21 22:14

@Takuzlenrealita Я рекомендую переглянути документальний фільм Девіда Аттенборо "Життя на нашій планеті". Це на netflix із субтитрами. Я думаю, що його погляди мають більшу вагу, ніж погляди "експертів" у Європарламенті та Грети разом узятих.

- 21.01.01 21:04

@ Patoo97 Яку рослинну їжу ви будете споживати взимку в Європі та де її правильно вирощувати та як сюди дістатися?

Takuzlenrealita 06.01.21 21:38

@ - такими замінниками м’яса є, наприклад, бобові, з якими не виникає проблем при зберіганні, і, як м’ясо, їх також можна заморозити. Висушений білок не має значення, свинина це чи соя. А також ми перевозимо інші овочі з півдня, або теплиці в Словаччині, але взимку у них також є перебої на кілька місяців.

Patoo97 06.01.21 21:44

@ - Голландці дуже добре справляються із сільським господарством. Нам є чому повчитися. Вони здатні вирощувати рослини в закритих теплицях на підлогах, що робить їх одними з других найбільших експортерів продовольства за кількістю населення. Рішення завжди є, але я залишу його для експертів у цій галузі. Я думаю, що якщо ми змогли досягти такого технологічного прогресу за останні 100 років, вирощування там рослин взимку буде мінімальним.

знеболююче 05.01.21 14:09

@Gabo Врешті-решт, у статті йдеться про те, що лише бідність може це витримати. Просто прочитайте його повністю. Ви думали про щось інше, крім економічної бідності?.

Габо 05.01.21 14:20

@painkiller Я повинен був розуміти, що потрібно обмежити бідних, щоб зробити їх біднішими?

Тепер було б сенс інвестувати в громадський транспорт, теж багаті туди не поїдуть

Takuzlenrealita 05.01.21 18:05

@painkiller А що він терпить? Що вони купили ebay і менше їздили в машині?
А чи є середній клас бідністю? 90% людей ?: D
Продовжуйте грати бідних людей, якщо вам це подобається, але я цього не їм

Гіперспорт Уокер 05.01.21 15:06

@Gabo Різниця у споживанні між A8 та X5, обидва з 3-літровим дизелем, переважно автострадою, становить два літри, або 25%.
Але я погоджуюсь, я також не розумію, чому автомобілі з потужністю, наприклад, понад 200 кінських сил, взагалі продаються, якщо ми маємо їздити відповідно до норм і навіть екологічно.

- 21.01.01 16:09

@Hypersport пішохід Akurat, що X5 можна порівняти з A6. Можливо навіть не тоді, коли враховується внутрішній простір та валіза. Коли ви отримуєте поточний A6, його версія SUV - Q7/8.
А що стосується "позашляховика" загалом, це майже питання трагедій типу Tiguan,
Тусон та ін. що є в основному машини з нульовою доданою вартістю порівняно з комбінованою версією "звичайного" автомобіля. Також Golf 1.5 дає шосе 160 км/год за 9, той самий Tiguan за 10,7. у той час як у Tiguan, крім квазі 4х4, практично немає нічого розумного зайвого.

Takuzlenrealita 05.01.21 19:29

@ - Ну, я думаю, ти трохи перебільшуєш, тому що тобі, мабуть, потрібен розмір A8 у багажі, щоб зателефонувати на позашляховик, або більші вже на 7 місць, але я не збираюся це вирішувати, бо я згоден з точкою.

Гіперспорт Уокер 05.01.21 21:16

@ - Сподіваюся, мене правильно зрозуміли, що у A8 споживання на два літри менше. Я не хотів витягувати сюди "деталь", що це різні сегменти (X5 менший), але коли ми враховуємо непрактичність седана і меншу внутрішню висоту, ми кидаємо його в одну сумку і давайте просто зосередимось на одна магістраль до 7 літрів та типи до 9.

Bnm 05.01.21 13:19

Соціалізм на практиці. Коло замикається

знеболююче 05.01.21 14:05

Вони повинні пролити світло на екотерористів в Європейській комісії та Європейському парламенті. Це були б дивовижні висновки про те, на яких автомобілях вони їздять. Просто подивіться на їх флот, і всім одразу стає зрозуміло, де ця органічна риба смердить. Так само, як наша золота Зузана з палацу, яка проповідує воду та п’є вино.

Дебо 05.01.21 14:32

Дебо 05.01.21 14:36

@Debo Ще одне прохання до присутніх. Стаття також пише про електромобілі. Але мені все одно. Якщо хтось добре знає англійську, він може написати те, що говорить директор ЦРУ у відео.
https://aeronet.cz/news/video-a-pravda-je-venku-reditel-cia-na-konferenci-council-on-.

Takuzlenrealita 05.01.21 18:48

@Debo: D: D: D
у вашому останньому дописі мені спало на думку, що коли підмітальні машини поєднуватимуть chemtrails з неіснуючою геоінженерією. Зрештою, chemtrails - це «слід», тобто доріжка/смуга, яка створюється з реактивного двигуна. Це ніби вони назвали нову зброю 5G, тому що колись підмітальні машини стверджували, що це викликало ковид.
Саме тому я сказав тобі вивчити щось про це, якщо тобі цікаво, щоб ти не кидався на такі марення і не вирішував фактів.
І звичайно, вони брешуть, бо вони стверджують, що це вже коштує 10 мільярдів, і це лише припущення.

Відео чудове, за винятком статті, значно нижчої за рівень Нового часу.
Вони потішили полювання, як "Ще не ясно, звідки прийде електроенергія, щоб зарядити стільки мільйонів електромобілів.": D: D
Ми вимикаємо вугілля, оскільки воно не здатне конкурувати з ОЗ, але буде недостача електроенергії: D

А можна увімкнути підписи у відео (вони також про це згадують у статті). Це "куб.см".
Я не згадав про один недолік, який полягає в тому, що деякі країни опиняться в неблагополучному становищі, оскільки це впливатиме на клімат різною мірою.

Дебо 06.01.21 17:11

@Takuzlenrealita Тож директор ЦРУ збрехав, сказавши, що це коштує їм десять мільярдів?

Takuzlenrealita 06.01.21 18:17

@ Дебо Дебо, Ні, режисер цього не сказав.
"Національна дослідницька рада вважає, що це буде коштувати 10 мільярдів доларів на рік"
Тож він не стверджував, що це вже сталося, як у статті оманливо зазначається.
До речі, я не знаю, хто робив заголовки, оскільки вони переклали його висловлювання "досить дорого" як відносно дешеве: D Але решта, мабуть, підходить.

Jano_1987 05.01.21 22:10

Цікаво, що вони зроблять, щоб подорожчати авіаційний бензин? Просто бідні за це знову заплатять, ніхто інший. Квитки будуть дорожчими, отже, і святкові. Наприклад, хто хоче подорожувати 36 годин на автобусі з БА до Лондона (квиток на 1 поїздку коштує близько 100 євро), коли за 50 євро я маю зворотний квиток?

Takuzlenrealita 06.01.21 12:47

@ Jano_1987 чудові коментарі, але коли ви маєте справу з чиновниками, це все одно марно витрачається на те, що роблять маси. Безумовно, більший вплив має те, що 90% людей зменшили викиди на 20%, ніж те, що 10 найкращих зросли на 3%. Звичайно, я не кажу, що це нормально, і що вам не потрібно все зменшувати, але факт залишається фактом, що вирішення проблем на місцях важливіші.
Ви збираєтеся тут розбиратись із кумедними паперами для чиновників? Lidl скасував листівки, заощадивши 4000 тонн паперу на рік. Але я все ще тримаю в руках листівку для якогось одягу (та ні, я не взяв її з гілки), тож навіть не повністю ліквідували.
Звичайно, я все ще не кажу, що тут нічого спільного, але зрозуміло, що це просто марнотратство, як і споживання їхнього флоту.

В іншому випадку все добре, крім шостої точки, де ви, напевно, забули про те, про які викиди тут говорять.
В межах CO2 75% припадає на дороги та 10% на судна. Більше того, ніхто не робить вигляд, що завдає нам шкоди, ми це вже точно знаємо, оскільки вони вносять значний внесок у забруднення повітря в містах, тоді як кораблі лише незначно, за невеликим винятком, у більших портах. Отже, потрібно дивитись не лише на загальну кількість, але й на їх конкретний вплив.

Отож, коли ви говорите, що квитки вдвічі дешевші за автобус, на них квитки не роздумуючи складають 100%, і за це платять усі, а не просто якісь бідні, які взагалі не літають.