Я взявся за домашнє споживання NAS DIY з низьким споживанням і думав, що поділюсь ним із вами.
Чи хтось отримує настрій, чи просто посміхається.

потоп


Цей "машинний зал" може бути знайомий багатьом XD


Щоб поставити материнську плату miniITX, мені довелося трохи її змінити. Трохи Adobe-FLEX: P


З тих пір я отримав 2,5-дюймовий жорсткий диск, але з часом я хотів би замінити його дуже маленьким (4 Гб) твердотільним диском.
Так у когось є такий продавець, що прівіжет. (ред.)


Зрозуміло, що в мене 5 повних 5,25 "слотів.
Спочатку я хотів вкласти туди стелажі SATAII, але передумав.
Нещодавно я придбав настільну док-станцію з внутрішньою док-станцією (відсік для гарячої заміни), якщо ви віддаєте перевагу каркасній стійці без внутрішньої рами.
Я хотів би помістити 4 з них, як тільки ціна опуститься нижче: S
(http://www.macgurus.com/ccp51/media/images/category/sata/Burly5Hotswap…)
Ви отримаєте ще один fabergagyi підроблений контролер рейду, 4port raid5. (Eye Lycom 3214 або 3124)

У мене вже є виміряні дані споживання, якщо хтось зацікавиться, я їх опишу.

Якщо хтось має подібну цукію "зроби сам", я б також хотів її перевірити.

Коментарі

(sartek | 01.12.2010, 12:58)

люди, ви самі чудовий професіонал, але не можете 1 нормально завантажувати фотографії: /

(Кібернет | 01.12.2010 - 13:00)

Відповідь на чудове професійне повідомлення від людей із сартеків

де мені витратити: D скажи мені, і я відредагую

(LZ | 12.01.2010, k - 13:27)

Дайте відповідь на Кібернеті, де мені його витратити?: D скажи мені своє повідомлення

(Jester_Racer | 2010-01-17, v - 18:15)

Дайте відповідь на Кібернеті, де мені його витратити?: D скажи мені своє повідомлення

Нікуди до kepfeltoltes.hu.
Наприклад: ImageShack, але ви все ще можете багато чого знайти в Google.

(Zoltan1992 | Сб. 29.05.2010, Сб - 12:45)

Дайте відповідь на Кібернеті, де мені його витратити?: D скажи мені своє повідомлення

(veyron007 | 2010-05-31, год - 19:49)

Відповідь на чудове професійне повідомлення від людей із сартеків

+1 У мене був нервовий судом, коли я не бачив фотографії.

(Skuzzy | 12.01.2010, k - 13:39)

Я думаю, що більшість споживчих даних будуть цікавими.
Замість SSH, я думаю, ви хочете поставити систему на SSD. Думаю, якщо у вас достатньо оперативної пам’яті, ви можете поставити систему на CF, яку потім завантажили в рам-диск.

(Кібернет | 01.12.2010, 14:03)

Так SSD! XD, дякую, я це виправив.
Споживання, на жаль, стало досить великим, 40 Вт
Це включає 2 HDD. 1шт 2,5-дюймовий Samsung 320 Гб та 3,5-дюймовий 1-ТБ WD ECOGREEN (простоює в 2,8 Вт (!))
Пам'ять 512 Мб DDRII 667, якщо я добре пам'ятаю, це Samsung.

Що споживає менше в цьому діапазоні цін, це серія ZOTAC IONITX. Єдина проблема, з якою я маю з цим - ось чому я не вирішив - це те, що немає місця для розширення.: S Se pci, se pci-e.
Було б непогано, навіть якби на ньому був роз'єм IDE, бо тоді він пішов би на компакт-диск та системний hdd. На решту ціни 3SATA встановлено 3шт 1TB WD.

АЛЕ якщо ZOTAC IONITX сумісний із цим:
http://www.vatera.hu/asus_ssd_16_gb_160861743.html
тоді я міг би це змінити, оскільки я ще через 8 днів.

(MaDog | 12.01.2010, к - 14:49)

Відповісти Cybernet Так SSD! Повідомлення про споживання XDF

- додав ratрат. Я поставив HTPC на базі Zotac.:) Дивно, але на ньому є PCI і навіть PCI-E. Хоча PCI-E не має хорошого кута, оскільки в ньому є Wi-Fi.: D

Нехай сила буде з тобою!

(Кібернет | 01.12.2010, 14:53)

Відповісти на повідомлення MaDog:)

PCI іншого на вашій сторінці (x16).
На жаль, моя картка f.raid теж не входить у це: S

(кодмен | 27.01.2010, ср - 11:41)

Відповісти на повідомлення MaDog:)

"Я поставив HTPC на базі Zotac.:) Дивно, але на ньому є PCI і навіть PCI-E".

Я також був здивований, що зараз я недостатньо розплющую очі чи бачу лише один PCI-E 16x на зображенні за посиланням? Мені потрібні ПК через тюнер. Але я не з'ясував, що відбувається з USB-тюнером під Linux, і наскільки вони мускулисті для HD, запису H.264.

Кодмен
-------------------
. Філософія Linux - "Шукати небезпеку". Ой! Це неправда. "Зроби це сам!" Так і є! (Лінус Торвальдс)

(Кібернет | 29.01.2010, с - 18:37)

Код відповіді "Я додав HTPC у ваше повідомлення

Ну вкладка miniITX має 2 слоти для FAIL.
Ви можете мати максимум один miniPCI плюс 2.

(Юме | 12.01.2010, к - 14:35)

Я переніс його в систему з мікроприводом Seagate ST1, оскільки логотипи були важливими, і плавна спалах була збережена 24/7 після 24/7 роботи. Мені не хотілося отримувати задоволення від ramdisk + часом із синхронізацією paros [я знаю, це можна вирішити за допомогою 2 Гб, я просто не хотів зайво смоктати себе. ]
Тільки 5лет:)

(Кібернет | 01.12.2010, 14:51)

Відповідь на повідомлення Yume En від Seagate ST1

Непогана ідея.
Скільки це коштувало?

(Юме | 2010-01-12, к - 15:05)

Відповідь Кібернет Непогана ідея. Скільки за ваше повідомлення

їй було 4-5 років, якщо я добре пам’ятаю:)

(pusi85 | 12.01.2010, к - 14:03)

Мені дуже подобається! Я планую щось подібне для дому.

Ви могли б описати ці конкретні дані про споживання? І мене також цікавлять точні характеристики компонентів.

Більше хорошої саморобки!

(Кібернет | 12.01.2010, к - 14:14)

Будь ласка, дайте відповідь на специфікації pusi85

Дякуємо, що сподобалось.
Материнська плата: ASROCK 330GC (http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=A330GC)
Пам’ятка: 512DDRII 667 МГц Samsung
HDD1: 2,5 "320Gb Sata
HDD2: 3,5-дюймовий 1TB WD Eco Green (EADS)
CD: P-ATA DVD RW (я не уявляю, що і звідки це бере: D)
БЛОК живлення: ATX 350 Вт

Споживання:
Він споживає 41 Вт з самого початку, що майже не змінюється в режимі очікування та завантаженні. Це майже постійно.
На ньому було настільне ubi, воно не могло впоратися з економією енергії центрального процесора (якщо він взагалі є)

Думаю, хв. ZOTAC IONITX споживає на 10 Вт менше і збиває його до смерті під час відтворення відео HD.

(pusi85 | 12.01.2010, к - 14:20)

Відповісти Cybernet Привіт! Спасибі за Ваше повідомлення

(Сало v | 12.01.2010, k - 15:01)

Відповісти Cybernet Привіт! Спасибі за Ваше повідомлення

Моя подібна система:
Материнська плата: Gigabyte GA-G31M-S2L
Процесор: Intel Celeron E3200
Пам'ять: 2x1Gb DDR2-800MHz
Жорсткий диск: 3,5 "320 Гб Samsung sata2
ODD: Lite-on dvd-rom
Блок живлення: 380 Вт Cooler Master ATX

Холостий 41 Вт Навантажений 50 Вт

Спочатку я думав про атомну систему, але незабаром зрозумів, що потужності мало, вона дорога.

---------------------------------------------------------------------------------
Linux не безкоштовний. Ви повинні заплатити за навчання.
66 відсотків людей не вміють рахувати! Подумайте, це майже половина!

(Кібернет | 12.01.2010, к - 18:56)

Відповідь на моє сало

Ну, я думаю, це дуже гарне споживання порівняно з моїм.
Будучи мамою в неробочому стані, але якщо вам доведеться займатися математикою, тоді у вас є крафт.
А якби було дешевше: S

(Salaud v | 13.01.2010, ср - 01:09)

Відповісти Cybernet Ну, це дуже хороший пост

Аркуш використовувався від hup 5000, баран використовувався від hup 5000, процесор від магазину 10000. Знову ж таки, звичайно, було б більше, приблизно 10000 футів.

Знову ж таки, така карта мала б бути 10, таран теж 8-10. Однак, якщо ми дивимося лише на пару + картки, ціна приблизно така

10 аркушів, +10 на процесор, атомні аркуші E330 доступні для 20-22. І тоді я додаю наступне:

Мій робочий стіл:
Материнська плата: Asrock K10N78
Процесор: Amd athlon II 250 3 ГГц
Оперативна пам'ять: 4x1 Гб DDR2-800
VGA: Nvidia Geforce9800GT
HDD0: 1x80Gb samsung sata2
HDD1: 1x160Gb Hitachi sata2
HDD2: 1x500Gb Hitachi sata2
Непарні: NEC dvd пальник
Блок живлення: 400 Вт Дельта
Охолодження: 1x8cm, 1x12cm, 1x14cm вентилятор.

Це займає простою 60 Вт від роз’єму (торрент + firefox + xchat працює, процесор 800 МГц). Навантажений (prime95 на 2 дроти + робота корпусу furmark + xtrem опік) 160 Вт.

Я не думаю, що атом має сенс існування. Він не споживає мало, він не здатний нормально працювати.

---------------------------------------------------------------------------------
Linux не безкоштовний. Ви повинні заплатити за навчання.
66 відсотків людей не вміють рахувати! Подумайте, це майже половина!

(Cybernet | середа, 13.01.2010 - 9:54)

Відповідь Саладо Пейдж здивувався своїм повідомленням

Так, схоже, ATOM не має великого значення, оскільки я помічаю, що 90% споживання визначається материнською платою та чіпсетом.

У будь-якому разі, я згоден, мій робочий стіл і для мене не працює 60

70 Вт, конф .:
- ASROCK G41MS
- Intel E8400
- 2x1 Гб Kingston 1066 МГц
- 4шт 3,5-дюймовий жорсткий диск
- Блок живлення Thermaltake 450 Вт
- ATI HD4850

(uid_1526 | Субота, 29.05.2010 - 11:57)

Відповідь Саладо Пейдж здивувався своїм повідомленням

"Я не думаю, що атом має сенс існування. Він не споживає багато, він не може нормально працювати".

У таких конфігураціях це насправді не має сенсу, особливо з простою енергією ПК, оскільки вона відсмоктує при низькій енергоефективності. Існує атомна процитична машина, яка загалом споживає 13-15 Вт.

(Агостон | 30.05.2010, v - 11:02)

Споживання мною ASROCK 330HT мною: 30 Вт в режимі очікування, а не в режимі очікування, скажімо, на даний момент з диском 2,5. Добре для NAS, мало для apache + php + postgres, відтворює 1080p належним чином
З іншого боку, це дуже голосно, хоча в декількох місцях описано, що пара гумових шматків та зовнішній регулятор вентиляції можуть бути хорошими.

(basesoft | 30 травня 2010 р., v - 11:21)

Це дивно, бо для мене та сама модель дуже тиха.

(Агостон | 30.05.2010, v - 19:18)

Відповісти basesoft Це дивно, бо для мене дуже ваше повідомлення

Я читав, що є 2 його версії, і проблема полягає в центральному процесорі, в нових є щось скандальне. (як я)

Звичайно, поняття гучності на бульварі різне, а на внутрішній вулиці агломерації різне:)

(uid_1526 | 2010-05-30, v - 11:41)

У мене також є така машина ION із процесором 330, Acer Aspire Revo. Він їсть 25 Вт в режимі очікування.
Але тут також є Maxdata Favorit 500, це коштує приблизно вдвічі менше, але це не nVidia, і в ньому є лише N270 proci (без 64 ​​біт). Останній теж дуже тихий, оскільки в ньому немає повітряного змішувача, але через півдня будинок піднімається до 50 градусів, тому варто охолодити ззовні.

(hnsz2002 v | 2010. 05. 30, v - 12:50)

Відповісти Cybernet Привіт! Спасибі за Ваше повідомлення

Добре, що всі хочуть створити економний домашній сервер, але це не так економно. У мене вдома Dell PowerEgde SC440, тепер замінено старий p2 400 МГц, оскільки він вже працював повільно. (і тепер, коли я розібрав, я побачив, що одне з приміщень вже починає горбитися) P4 2 ГГц, 2 ГБ оперативної пам'яті та успадковані 2x160 ГБ тут HDD, холості 62 Вт, навантаження 85-90 Вт. Однак це звичайна машина, її можна розширити, у ній є все, вона може працювати, навіть якщо вам потрібно, і за допомогою двох нових жорстких дисків ви можете легко виграти на ній 8-10 Вт.
Звичайно, ці маленькі хобі-майстри все ще хороші, і я також люблю дивитися/робити це, але ви не завжди виграєте так багато, або це не завжди буде тим, з чого ви починаєте.

До речі, для цієї конфігурації також є багато джерела живлення потужністю 350 Вт. Якщо ви вкладете в нього менший, звичайний блок живлення (200 Вт достатньо), ви виграєте і на цьому. Ефективність подачі низька при низьких навантаженнях порівняно з номінальною вантажопідйомністю.
--
Відкрийте для себе - отримуйте багато задоволення!

(Proci85 v | 12.01.2010, k - 15:14)

У 2004 році я мав наступну конфігурацію:
Intel Pentium 1 MMX 230 МГц
256 Мб оперативної пам'яті SD
20GB Quantum vinyo
AT потужність
2 мережеві карти
Він з’їв 28 Вт.
Я використовував його як маршрутизатор, SMB, FTP з Debian 3.1.

Я знаю інші категорії, але це не було марно. Жорсткий диск і контролер напрочуд добре справились: він писав/читав 100 біт вільно.

(Юме | 2010-01-12, к - 20:28)

Оскільки близько години тому подарував собі королівський intel d945gclf, саме тому я шукаю альтернативу. Якщо ви знаєте, хто це робить:
Порт LAN на 2 Гбіт (для висхідної лінії також потрібно 100+)
miniITX [це дано]
хв 2 сотні
можливо подвійний атом "потужності"
90 піко, однак, візьміть їх з ноутбуком Viny і 2 ГБ оперативної пам'яті
бути значущим крутим, можливо пасивним

(Кібернет | 12.01.2010, к - 21:57)

Ну, я думаю, ви виходите з 2GLan фінансово, купуючи аркуш ZOTAC IONITX,
(Не знаю, чи a, b, c, d, e, f?), Але один має PCIe, а другий - слот PCIe x16.
Ну, тут йде простий lycom pcie-glant.

(Юме | 12.01.2010, к - 23:17)

Відповісти Cybernet Ну, я думаю фінансово на ваше повідомлення

pcie стояк все-таки існує?: /

(Кібернет | 12.01.2010, к - 23:18)

(Джейсон проти | 29 травня 2010 р., Субота - 12:20)

прямий?
прямокутний?
стрічка?
зворотна стрічка?
скільки стрічки?

Всі вони існують. en.farnell.com та інші магазини радіошоків (електронних).

--
"SZAM-7, ти знаєш, для чого Міражі звикли стріляти" - Робі.

(Balintdavid | Ср 01/13/2010 - 00:59)

Я також планую зараз зібрати microatx HTPC/торрент-джунглі. Швидше на основі AM2 +/AM3, оскільки продуктивність/ціна для мене були б важливішими за споживання.

Ви вважаєте, що варто платити приблизно на 5000 футів більше за серію "E" Athlon (він споживає приблизно на 20 Вт менше, ніж плавний),
або просто візьміть назад напругу/годинник?
(звичайно, лише якщо вам не потрібен крафт: D)

(Cybernet | середа, 13.01.2010 - 9:57)

Відповісти balintdavid Я також зараз планую ваше повідомлення

Харчування.
Для мене щось подібне рухає міні-машиною, що ви також можете побачити на малюнках. У нього немає голосу. Однак це було те, що він мав комбінований набір машин або 6 жорстких дисків, його краще було втягнути, але він все одно потрапляє в тиху категорію. я рекомендую.

(beze | 13.01.2010, ср - 10:33)

Привіт!
Що це за будинок? Можна десь дістати?
thx: безе

(padrone | середа, 13, 2010-10: 40)

Корпус SCSI. Раніше в ньому зберігалися компакт-диски.
У мене такий є десь у ліжку, він має власний блок живлення.

(Кібернет | 15.01.2010, с - 17:17)

Так, це корпус SCSI. (was: P) Це не так давно, є деякі, де вони використовуються, наприклад Для Mac AVID.
Це приблизно Це може бути 4-5 років.
Якщо я добре знаю, ви все ще можете отримати їх, але отримати їх непросто, і ціна буде такою, що зайвим буде також пошук.
Він використовувався як зовнішній корпус жорсткого диска, він містив 5 твердотільних дисків.

(Cybernet | Сб 16.01.2010 - 23:54)

Оскільки в даний час він має 5dh HDD, мені було б цікаво знати, що під XP - до тих пір, поки повільність samba не буде вирішена - його можна встановити для вимкнення певних жорстких дисків для економії енергії.
Тож не всі! Чи можна це заявити по одному? Для мене щось особливе теж добре, якщо хтось має ідею.

(bsh | 2010-01-17, v - 00:34)

можна встановити для параметрів управління живленням. це не може бути на віні, просто вимкнувши його, якщо диск не використовується протягом х хвилин. (Це вимкнено за замовчуванням для настільних комп’ютерів.) Отже, в принципі, те, чим ви не користуєтесь протягом тривалого часу, вимкнеться, якщо ви дозволите. (в принципі. я ніколи не пробував)

(Maszili | 2010-01-17, v - 02:09)

Хороша робота. Може, ви могли б написати короткий зміст дизайну будинку кількома реченнями? Я шукав маленький будинок, але вміщує 4-6 жорстких дисків. На жаль, я ще не знайшов.

(Кібернет | 2010-01-17, v - 19:27)

Я викинув вхідне живлення, оскільки на ньому були лише приводні пряжки.
Блок живлення ATX замінено без проблем.

Електроживлення становить близько 17,5 см між дахом будинку. тому материнська плата miniITX розміром 17x17 розмістилася прямо на бічній панелі. Материнська плата повинна була вирізати задню частину машини. Це була не велика історія. Я намалював місце навколо маленькою металевою пластиною, яка йшла в комплекті з материнською платою, а потім взяв оголену раму в гаражі, трохи обробивши флекс.

Кріплення материнської плати до бічної стінки теж не є складним. Для кожного вдома є розпірний гвинт для материнської плати або пластик. Вставивши материнську плату, я позначив точки кріплення і просвердлив свердлом 3. Оскільки різьба металевої розпірки не є метричною, я ввів її як пластинковий гвинт.

У 1 (зеленого) та 5 (n) жовтих світлодіодів нижче є гладкі двожильні кабелі, які я без проблем підключив до картки f.raid.

Внутрішній фрейм надійде в понеділок: http://www.depo.hu/images/160x120/stb-3t4-e3_259570.jpg. (Я можу підібрати 4 3,5-дюймові HDD з ним у 5,2-дюймовому місці. Він живиться від 12-сантиметрового кулера та гумового кріплення)

KB всередині виглядав так: http://www.compuworldaz.com/ebay/scsibox5.jpg
Маріонетка світлодіодів на передній панелі добре видно, а джерело живлення полягає в тому, що на ньому немає пряжки материнської плати.
Мені потрібно було лише вирізати кнопку живлення і поставити на її місце польову кнопку, що є в магазині електроніки. Це також було майже сумісним. Не потрібно було розширювати його в отворі.

Якщо це в ньому, я зроблю ще кілька фотографій, щоб перевірити, чи комусь це все одно.