Враховуючи прибл. 2000 кВт-год/рік «надлишку» енергії від виробництва сонячних панелей.
Я думав використовувати його для опалення. Інфрачервона панель, опалювальна панель вже дана, до того ж хотілося б.
Чи можна поставити електричний котел поруч із існуючим газовим котлом? Для тієї ж схеми, одночасна робота, однаковий термостат.
Чи повинен електричний котел бути паралельним газовому котлу? Або скажіть небо, що повертається (в серії)?

поруч

Коментарі

(pch v | середа, 01, 2020, 09:42)

Я волів би додати електричний обігрівач до існуючого буфера. Таким чином, вам не потрібен інший котел, температура буфера контролюється газовим котлом, тому, якщо ви його нагрієте, він не запуститься, ви також можете контролювати температуру у випадку електричного опалення.

(roleez | середа, 01.01.2020 - 09:45)

Дякую!
Цей варіант навіть не виник.
Підлягає перегляду.

(zoyo | середа, 01, 2020, 10:05)

Не купуєте EON? Влітку, я не думаю, що ви все одно нагрівали б його.

(roleez | середа, 01.01.2020 - 12:28)

Існує річний баланс.
Але він купує його, NKM Energia Zrt.

(пірат | 01.01.2020, ср. - 11:48)

Відредаговано: 22 січня 2020 р., 11:48

Який ваш досвід роботи з інфапанелями? Що ти з ними зробив? Якщо теплоізоляція квартири погана, тоді її варто придбати?

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(roleez | середа, 01.01.2020 - 12:31)

У мене дуже хороший досвід роботи з інфрачервоними панелями. Висота стелі> 5,5 м. Це дає приємне відчуття тепла.
Правда, є 5 см утеплювача та хороші/сучасні двері та вікна.

(пірат | 01.01.2020, ср. - 13:42)

Розмір кімнати та продуктивність панелі? Можливо бренд, штанга може бути скринею. Мені цікаво, чи вони є основними бігунами замість бур’яну. Наконечники стріл сучасні, але на стіні не так багато утеплювача:(

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(roleez | середа, 01.01.2020 - 13:52)

Редаговано: 01.01.2020, ср - 13:58

Відповісти на піратський розмір кімнати та панель… повідомлення

8x5,5 м, внутрішня висота 5,5 м
Інфрачервона панель на протилежних сторонах кімнати, [2 сторінки], 3x550 Вт на сторінку Тип: ITTPI 550W безрамковий (з ліпниною), термостат Computherm Q7RF

Думаю, вам відомі втрати тепла у вашій кімнаті?!

Це також добре для первинного. Є сонячна панель?

(пірат | 01.01.2020, ср. - 14:25)

Думаю, вам відомі втрати тепла у вашій кімнаті?!

Звичайно, ні:) Berelt lakas, я не думаю, що буду утеплювати, якщо це не якесь дешеве розчинення котячого (не естетичне).

Немає сонячної батареї та будівництва 1930-х років:)

Однак його внутрішня висота є нормальною,

2,5 м (не знаю напам'ять).

Інфрамукодесе трохи закодовано, хоча я про це читав. Термостат вимірює температуру повітря, а інфрачервона панель не нагріває повітря. Як буде працювати термостат? Тепло, яке віддається навколишньому середовищу, буде нагрівати повітря або якщо воно буде нерівномірним?

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 23/01/2020, чт - 06:47)

В принципі, так. Спочатку він нагріває предмети, а потім вони дихають. Скажімо, у мене є випромінювач - інфрачервоний - це лише доповнення, якщо вам це потрібно.
Інфрачервоне світло буде вашим основним опаленням?

(пірат | 23/01/2020, чт - 09:51)

Якщо це станеться, я просто залишу інфрачервоний діапазон, тепер є газовий конвектор.

Що робити, якщо в районі 3,5 м немає об’єктів або об’єктів мало? Це не так, мені просто цікаво. Я знаю, що підлога/стеля і стіни є, скажімо, у стінах я найменше довіряю зберегти тепло, але, можливо, якщо я не поверну половину зовнішньої стіни, але я кладу на неї панелі краще, але там це також вікна, що робить менше місця.

У мене є багато питань, на які я не знаю відповіді, і Google теж не допомагає. Наприклад, якщо перед панеллю є рослини, я думаю, що тепло для них не є мистецтвом, але не від 10-15 см (тоді я повинен планувати, куди поставити панель або рослини).

Чи краще мати більше менших панелей або більше менших, але більших (розмір та потужність)? Матеріально, менше/більше - краще.

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 23/01/2020, чт - 11:20)

Відредаговано 23.11.2020, 11:45

На відстані> 3 м у нас нічого немає. Рослини не мали б проблем. Якщо ми подивимося на зовнішній світ, сонце світить прямо. Ні? Скажімо, 10-15 см здається маленьким.
Чому не високо, до стелі?
Ви вже переглядали це: https://www.nadland.hu/futes-legtechnika/elektromos-futes/adax-norveg-energiatakarekos-elektromos-futes/adax-neo-dizajn-futopanel/ ?
У нас є одна на стіні, і це добре, приємно.
Однак ви повинні знати, що денні збори не дуже дешеві. При контрольованому струмі накопичення тепла (наприклад, теплонагрівання підлоги з підігрівом) було б непоганим. Або сонячна панель - яка не грає для вас.
Ви це знаєте: http://www.czinege.hu/ ?
https://infrasugarzo.com/
https://elektromosfutes-tervezoknek.hu/

(пірат | 23/01/2020, чт - 11:57)

"Нагрівальна панель Adax Neo нагріває повітря в приміщенні конвекцією".

Це не (просто?) Інфрачервона панель. Поточний газовий конвектор також є конвективним (нагріває повітря).

Я думав про стелю, але не думаю, що гіпсокартонна (тонка в папері) стеля витримає панелі, тому вона випала. Я можу встановити його лише на стіні.

Однак ви повинні знати, що денна плата не дуже дешева. При контрольованому струмі накопичення тепла (наприклад, теплонагрівання підлоги з підігрівом) було б непоганим. Або сонячна панель - яка не грає для вас.

Я хочу дізнатись про газ, бажано з економічною (більше) електроенергією, і, на жаль, ніяких серйозних перетворень не відбувається (оскільки це не моя власна квартира). Так, я хочу зробити це сам:)

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 23/01/2020, чт - 12:35)

Відповісти піратському "повідомлення нагрівальної панелі Adax Neo ...

Так, Adax NEO не є інфрачервоним.

Я пропоную вам зайти у виставковий зал згаданої компанії. Там ви все бачите, і вони теж допомагають.

(пірат | 23/01/2020, чт - 14:40)

Ці виставкові зали трохи далекі від мене (

1400 км) та більш конкретний досвід, який мене цікавить.

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 24.01.2020, с - 07:30)

Я розумію.
Де б ви не були, немає ведучого/розповсюджувача?
Зверніть увагу, що за умов M.o вітальня (A1) блиматиме. ціна енергії - яка також піде на опалення - буде товщі, ніж ціна на газ, який використовується низькоефективним конвектором.

(пірат | 24.01.2020, с - 12:17)

Конвектор хв. 10 років (але це може бути і 20+), я сподіваюся, це не буде набагато дорожче, звичайно ціни тут інші, ніж вдома. Урожай газу буде підніматись тут безперервно і в новому житлі в липні 2018 року. 1. ota більше не вводиться. Наземний газ буде припинено в Амстердамі до 2040 року та в Нідерландах до 2050 року.

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 24.01.2020, с - 12:43)

Мені дуже подобається! Вони дешевші за наші!?

Тоді це прямий шлях до електричного опалення!
Це буде добре, і ви не будете розчаровані в інфрачервоному діапазоні.

(пірат | 24.01.2020, с - 13:36)

На даний момент все вислизає ізольовано, особливо будь-яка половина прямої дороги, що біжить:)

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 24.01.2020, с - 14:45)

(пірат | 29.01.2020, ср. - 10:14)

Відповісти roleez Я цього не розумію. повідомлення

Немає/поганої ізоляції, я можу бігати неприємно, якщо вона стікає на стіни/стелю (як зараз):(

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 31.01.2020, с - 07:19)

Об'єктивно (bba) n:
Інфрачервоне світло забезпечує приємне відчуття тепла (хоча це далеко, але відчувати)
Ви можете бачити споживання електроенергії
Після включення хв. Ви можете це відчути через 20 хвилин (я думаю, що відстань і тут> 3,5 м; висота стелі> 5 м, площа підлоги 30 м2)
Ми маємо 2x1,5 кВт вбудованої потужності
Ми помітили (буквально вчора мій партнер зазначив), що деякі квіти на шляху випромінювання відцвіли/висохли

Загалом, ми не пошкодували!

(пірат | 02.03.2020, год - 14:57)

Відредаговано: 05 лютого 2020 р., 10:39

Це було добре.

Вчора я підключив 3 панелі: 1x900W + 2x550W = 2000W. Кімната площею 24-25 м2 рекомендувала для калькулятора 2400 Вт, тому я поки що недооцінив її.

На даний момент я лише перевірив, чи працюють всі три панелі, сяйво приблизно. Я відчуваю близько 2 м (попереду). Я не довіряв найбезпечнішим, але коли вони ввімкнені, вони сильно пилять світло.

Ваш досвід роботи з квітами цікавий.

[Оновлення]: Однак я протестував, він забезпечує дуже приємну температуру, дві панелі можна використовувати самостійно (900 Вт + 550 Вт) за відносно короткий час. Цей початковий досвід, температура на вулиці була не надто низькою, мені буде цікаво пізніше (jovo зима), що вона буде працювати. Я ще не пошкодував.

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(Ролеез | 06/02/2020, чт - 09:24)

Відповісти на повідомлення пірат Це був хороший допис

Супер!
Радий мати сприятливий перший досвід!

(Ролеез | 06/02/2020, чт - 11:20)

(пірат | 02.07.2017, с - 16:19)

3 панелі, потужність 2000 Вт, 25 м2, 16,3 ° C -> 19,8 ° C, за 3 години (

6000 Вт)
2 панелі, потужністю 1100 Вт, 25 м2, 16,2 ° C -> 19,6 ° C, за 7 годин (

7700 Вт)
Зовнішній хомерсеклет міг знаходитися в межах 5-7ºC в обидва дні.

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".

(roleez | 17 лютого 2020 р., год - 07:47)

Відповісти пірату Останні дані: 3 панелі,… повідомлення

Більше інформації? Супер інфрачервона панель?

(пірат | 21 лютого 2020 р., с - 12:08)

Якщо стане дуже холодно, можливо, вам знадобиться панель +1, але поки я зачекаю і подивлюсь, чи не дуже холодно (чи буде тут справді холодно).

На деякий час газовий конвектор був повністю вимкнений, пару днів квартира залишилася одна (через свободу), а тепер панелі піднімаються з 14 градусів. За останні 3 години мені вдалося підняти температуру до 17 градусів, автоматика лише в перший вік увімкнула дві маленькі панелі, а також третю. Моя лабораторія крута:)

Приблизно тиждень тому я надіслав усні послуги, постачальник послуг запропонував зменшити щомісячний платіж, який я сплачую наполовину, тому що мені доведеться сплатити його назад у році. Це вже хороший знак, але він виправдовує велику роль в м’яку зиму і той факт, що я кілька разів не спав вдома.

"У нас закінчився не лише талант, але дурниці".