знизити

Рекламодавці в Google AdWords та інших рекламних платформах роблять все можливе, щоб отримати максимальну віддачу від своїх інвестицій у ці засоби масової інформації.

Ідея цього полягає в отриманні більш високих прибутків без необхідності значного збільшення інвестицій.

Але перед тим, як поділитися з вами, якими стратегіями знизити CPC або ціну за клік у Google AdWords, важливо зрозуміти основи.

CPC або ціна за клік - це вартість, яку ви платите щоразу, коли користувач натискає одне з ваших оголошень Google AdWords. Цей показник є одним з найважливіших, оскільки він безпосередньо пов’язаний із загальною вартістю або інвестиціями ваших кампаній із оплатою за клік.

Щоб отримати ціну за клік, нам потрібні дві речі:

  1. Загальна вартість
  2. Кількість клацань

Отримавши вищезазначене, дуже просто застосувати це до простої формули:

CPC = Загальна вартість/кількість кліків

Якщо ми вкладаємо 1000 доларів і генеруємо 500 кліків, то моя середня ціна за клік становить 2 песо.

CPC = $ 1000/500 = $ 2

Існує кілька методів зниження CPC або ціни за клік наших кампаній Google AdWords, якими я поділюся з вами нижче

1. Використовуйте довгі ключові слова

Ключові слова або ключові слова з довгим хвостом, також відомі як "довгий хвіст" - це ключові слова, які мають низьку кількість пошукових запитів і, як правило, мають менше рекламодавців або конкурсних торгів за ці ключові слова, що призводить до нижчих витрат за клік.

Багато людей роблять помилку, рекламуючи лише дуже загальні ключові слова. Недоліком цього є те, що більшість рекламодавців застосовують цю стратегію, і існує великий обсяг пошуків (які дуже мало хто враховує) за ключовими словами з довгим хвостом.

Яка різниця між ключовими словами з коротким хвостом та ключовими словами з довгим хвостом?

Приклади коротких ключових слів

  • Цифрова камера
  • Світлодіодне телебачення
  • Смартфони

Приклади довгих ключових слів

  • Цифрова камера Canon Power shot
  • 17-дюймовий телевізор Samsung LED
  • Смартфон v2 Galaxy Ace 5 Мп

Якщо ви помітили, ключові слова з довгим хвостом набагато конкретніші. Зазвичай вони активуються під час пошуку користувачами, які мають намір придбати покупку або вже визначили свою потребу.

За даними SEOmoz, 70% трафіку в пошукових системах походить від довгих ключових слів. Крім того, на власному досвіді я поділяю з вами, що такий тип ключових слів є набагато більш релевантним, а отже, кількість конверсій набагато вища.

2. Не використовуйте просто ключові слова із широкою відповідністю

Багато нових рекламодавців роблять одне, починаючи свої кампанії Google AdWords, - використовувати в своїх групах оголошень лише ключові слова із широкою відповідністю.

Це безпомилковий рецепт для залучення нерелевантних пошуків з дуже високими витратами.

Рекомендую скористатися перевагами усіх типів відповідності, доступних у Google AdWords.

Як випливає з назви, широка відповідність - це відповідність, яка привертає найбільшу кількість пошуків. Однак багато разів ці пошуки мало пов’язані з тим, що шукає користувач.

Використовуйте точні фразові збіги, а також останню змінену широку відповідність, щоб знизити CPC.

Без сумніву, це стратегія, яка дасть дуже хороші результати.

3. Актуальність по максимуму

Я ніколи не втомлююсь це говорити.

Актуальність - це основне слово в Google AdWords, і те саме стосується більшості систем оплати за клік (більше того ... релевантність є найважливішим аспектом будь-якої маркетингової системи).

Чим релевантніша ваша кампанія Google AdWords, тим нижчі ваші клікові витрати.

Це так просто 😉

І як ви досягаєте такої актуальності?

Загальна ідея полягає в тому, що ключові слова ваших груп оголошень включаються в текст ваших оголошень.

І це, у свою чергу, цільова сторінка пов’язана з темою оголошення та тими ж ключовими словами. Спробуйте подумати про те, що користувач хотів би знайти під час пошуку та точно вказати це в тексті вашої реклами.

4. Збільште CTR своїх оголошень

Хороший рейтинг кліків - це один з найважливіших факторів, що впливає на показник якості ваших ключових слів. І хороший рівень якості призводить до зниження витрат на клік. Отже, чим більше ви збільшуєте CTR, тим більша ймовірність зменшення CPC.

Досить проста техніка підвищення рейтингу кліків, яку може застосувати кожен, - це проведення базового тесту розбиття оголошень.

Ви також можете спробувати наступні стратегії для збільшення CTR і, як наслідок, зменшення витрат на клік:

  • Використовуйте акції та знижки в тексті оголошень
  • Використовуйте чіткий і прямий заклик до дії
  • Використовуйте розширення для збільшення рекламного простору
  • Використовуйте вставку ключових слів в оголошеннях
  • Використовуйте інше повідомлення, ніж ваш конкурент (інші рекламодавці)
  • Додайте мінус-слова

Найважливішим у цій стратегії є вимірювання змін, які ви вносите, щоб визначити, що породжує вищий рейтинг кліків.

Ви зрозумієте, що це призведе до більш доступних витрат за клік 😉

5. Встановіть ставки для кліків вручну

Існують різні конфігурації, які ми можемо вибрати під час створення нової кампанії Google AdWords.

Одним з них є розділ "Пропозиції пропозицій". Тут більшість людей залишають опцію, згідно з якою Google визначає ваші CPC, щоб отримати більшу кількість кліків.

Однак, якщо ви хочете мати більше контролю та отримати менші витрати за клік, виберіть опцію "Встановити ставки для кліків вручну", як показано на наступному зображенні:

Таким чином ви вирішите, якою буде максимальна CPC, яку ви хочете отримувати від своїх груп оголошень та ключових слів.

Чим більше ви знизите максимальну CPC за замовчуванням, тим нижчою буде ваша CPC.

Звичайно, існує мінімальна ціна за клік, щоб мати можливість відображатися в результатах пошуку, але ви керуватимете вами на основі ваших потреб та бізнес-цілей.

Сподіваюсь, ці стратегії дозволять знизити витрати на кліки ваших кампаній Google AdWords та PPC.

Я хочу пояснити, що ці методи були впроваджені в моїх власних кампаніях та в тих моїх клієнтах, з якими я отримав хороші результати. Однак, як я завжди кажу, важливо спочатку протестувати в невеликому масштабі (з кількома кампаніями), а якщо це спрацює, то повторіть його в інших 😉

Якщо вам сподобалась ця стаття, я був би вдячний, якщо б ви могли поділитися нею в соціальних мережах. Привітання!

Алан Вальдес

Про Алана Вальдеса

Алан Вальдес є засновником clickomi, спеціалістом з Google AdWords та цифрової реклами з 2009 року. Деякі компанії, з якими він співпрацював, - це General Motors, Adidas, AXA, Blackberry та Coppel.